maandag 25 mei 2009

dagje uit naar dierentuin

Voor mijn verjaardag ben ik gister met DH kids en kleinkids naar de dierentuin geweest.ik zit in het treintje met de 2 oudsten van 4 jaar daarvoor zit DS met DGD van bijna 2 en daarvoor DSS met DGD van 1 jaar.
Manlief en de DD en DSD wilden niet mee in het treintje.




nichtje en neefje zien elkaar niet zo vaak maar zijn gelijk weer vriendjes en gingen samen op pad. qua leeftijd schelen ze 4 weken.



mooi lief koppie!






Ook ik ben mooi van lelijkkigheid.

2 opmerkingen:

Blackbird zei

Hoi Dorine,

Zojuist las ik al op het Costaforum dat je vandaag jarig bent. Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je vandaag ook een leuke dag hebt. Gisteren zag er al leuk uit!

Jossie zei

Gezellioge dag hebben jullie gehad.
Je blog ziet er leuk uit Dorien.