donderdag 10 december 2009

Friendshipbag aangekomen!!


Ik ben zo ontzettend blij, mijn friendshipbag is vanmorgen eindelijk gekomen. Hij heeft er 3 maanden over gedaan om vanuit Alaska naar Nederland te komen.
Het probleem zat er denk ik in dat mijn naam niet goed was gespeld en er stond geen huisnummer op. Leve toch TNT dat ze me gevonden hebben.
Hij is erg mooi en groot. Heerlijk kan ik hem ook echt gaan gebruiken.
En iets van chocolade erbij en een boekje met magneten.
Wat ben ik verwend.
Finally my frienshipbag has arrived!!
I am so glad!!! He is lovely and great and just good to use him for my quilting.. There was also some chocolat and magneets.
It took 3 month to come here from Alaska.
The problem was probably my name, he was not good and the housenumber was missing. Thanks to the post that he has find me.
I am so happy.

16 opmerkingen:

Maria zei

I am so pleased you recieved your "Friendship Bag"

conny's quilts en creaties zei

Fijn zeg, and een hele mooie! Veel plezier ermee!

Elly (creatieveling Elly) zei

Wat ben ik blij voor je dat hij eindelijk binnen is. Veel plezier er mee.
groetjes Elly

Sylvia zei

Wie had dat nog gedacht zeg, dat is echt een verrassing!
Toch leuk, al duurde het dan wel erg lang. Zo zie je maar, dat Tante Post nog creatief kan denken.
Veel plezier ermee.
Groetjes Sylvia.

Needled Mom zei

I am so glad that it has finally arrived, Dorine. I think that it came via sled. I see it has American dollars on it. Enjoy those chocolates!

katrien zei

Wat leuk dat ie toch nog is aangekomen.

ria vogelzang zei

Gelukkig dat ie toch nog aangekomen is! Voor jou en ook voor de maakster.
Geniet ervan.

Yvonne aka sommeke zei

Oef, eind goed al goed!
Goe weekend!

Joke zei

Gelukkig dat het toch nog goedgekomen is. TNT doet ook wel eens iets goeds he?
Leuk idee dat jij een tas gebruikt die iemand uit IJsland voor je gemaakt heeft, terwijl er ergens anders op de wereld iemand met jou tas loopt te pronken. Waar ging jouw tas naartoe?

groet, Joke.

Jossie zei

Wat fijn dat de tas er eindelijk is. Hij is leuk en je kunt hem echt gebruiken ook.

Annelies zei

Super dat je hem toch nog hebt ontvangen en hij ziet er erg leuk uit !!

Else zei

Leuke tas, en lekker dat snoepgoed! Veel plezier ermee, groetjes Else

Erna zei

Geweldig dat je hem toch nog hebt gekregen. Inderdaad petjes af voor TNT Geniet van je Friendship Bag.

YokkoBears zei

Leuke tas.
En wat een tijd was dit alles onderweg, fijn dat het toch "op je deurmat" viel.

Guusje, zei

Wat leuk dat je frinedshipbag aangekomen is en wat is hij mooi en nog gefeliciteerd met je 1 jarig blogschrijven.

inge zei

wat leuk, toch nog onverwachte post! en een schitterende tas!