donderdag 13 mei 2010

Eindelijk weer een berichtje

De afgelopen week heeft een beetje in het teken gestaan van allerlei onderzoeken bij DH.
De uitslag is gelukkig wel en niet goed. Maar dit heeft verder geen konsequenties op zijn functioneren.
We gaan gewoon zo verder..........met de zuurstof enz.
Deze week was ook onze trouwdag dit hebben we samen met een etentje gevierd.

Er is weinig van handwerken gekomen, niet zo veel zin in gehad.
Wel weer 2 siggies ontvangen.
Dank Sieglinde uit Duitsland en Mandy uit Australie.

Ook heb ik weer 2 Life is Beautiful blokjes gemaakt. Deze toen ik in het ziekenhuis iedere keer zat te wachten tijdens de onderzoeken.
Daar is dit een fijn werkje voor niet veel mee te nemen.
Heerlijk die kwebbelende en lachende dametjes.
Al het goede komt niet meer terug , maar al het vervelende ook niet!

Toch hoop ik ze de komende tijd weer gewoon thuis te kunnen maken.

Jammer genoeg heb ik ook mijn  F.I.E.T.S. club bij de quiltkelder moeten missen. Ik kon DH niet alleen laten. Er komen vast nog meer fijne lessen bij Aagje.
Vanavond zijn al mijn kids ook weer op hun eigen plekje na kamperen in zeeland met zijn alleen.
Zo te horen hebben ze het ondanks het slechte weer heel gezellig gehad met alle kleintjes bij elkaar en veel om hun capriolen gelachen. Heerlijk toch 4 kleinkids in ongeveer dezelfde leeftijd die zo goed met elkaar kunnen opschieten.

Ik hoop dat het nu eindelijk beter weer gaat worden, want ik wil in de tuin kunnen zitten.

7 opmerkingen:

Maria zei

Nice siggy's. Love the kangaroo.

It's good to have a little project you can take with when waiting for DH Tests.

HugzMaria

katrien zei

Leuke siggies en 2 mooie lib blokjes.

inge zei

leuke LIB blokjes, heel leuk! hopelijk kan je de volgende thuis maken!

Jossie zei

Gelukkig ook weer positief nieuws Dorine.
Mooie siggy's en je LIB blokjes zijn erg leuk geworden.

Annelies zei

Ja, die LIB blokjes kun je overal maken. Ze zijn mooi geworden.

Guusje, zei

Mooie LIB blokken en leuke siggies. Jammer dat je de laatste fietsgroep hebt moeten missen maar er zullen er wel meer komen denk ik dan maar. Sterkte met je DH

Leintje zei

Wat wordt je LIB mooi, en wat heerlijk dat Louis weer thuis is! Nou hopen dat het stabiel blijft, of misschien nog een klein stapje vooruit!
Liefs, leintje