woensdag 28 september 2011

Midweekje Texel

Belofte maakt schuld.
Dus hier komt een verslagje van de eerste dagen van de midweek.

Deze vogel wilde graag mee  naar Texel op de boot.






Toen ik om 2 uur aankwam, maandag, bleek ik de laatste te zijn.
De anderen waren of de dag ervoor, of al in de morgen te zijn aangekomen.
Maar goed, toen ik dus zat begon Ineke gelijk met de voorstel ronde.
En daarna werden de projectjes besproken waaraan je kan werken.
Ik heb voor de 3D bol gekozen.
Natuurlijk was er koffie met heerlijk gebak. 
En nu ik ook al het eten al heb geproefd worden we hier super verwend.
De sfeer is ook heel gezellig en leuk 
Het voelt als een warm bad,
Wat zijn quilters toch leuke vrouwen.
's avonds was er een show en tell
Onderstaande quilt is heel mooi door het kleurverloop
en gemaakt door Conny die speciaal voor de midweek 
overkomt uit Amerika
Hier de twisted logcabin
Meer heb ik er niet gefotografeerd, want ik stond er niet zo goed voor.
En de foto's komen na afloop toch allemaal op de website van Quiltershome.
Dinsdagmorgen met zijn allen naar de Scholekster voor de altijd leuke lapkes en ander spulletjes 
volgend blogje volgen nog meer foto'.
 En hier dan de eerste 2 blokjes van de bol.
De meeste tijd heb ik tot nu besteed aan het tekenen en bedenken. 
Nu eindelijk lekker aan het stikken.
Wordt vervolgd.

10 opmerkingen:

Vlijtige Handjes zei

Leuke foto's. Geniet er maar lekker van.

Annelies zei

Leuk er zo op terug te kijken.

Maria zei

Sew nice to send time with your crafty friends and what beautiful quilts.
Nice quilt you have chosen.
Oh Dutchies always have such nice cakes.
I remember Mum always had nice cake on Sundays with coffee after church.

Guusje, zei

O wat leuk, het ziet er erg mooi uit en inspirerend. Nog een hele fijne week verder daar.

Sylvia zei

Gaat goed zo te horen, leuk hoor.
Gr.Sylvia

Christine zei

Oh wat fijn voor je Dorine, dat het meteen zo goed klikte tussen jullie.
meid, wat een moeilijke quilt lijkt me dat, maar wel een super leuke uitdaging.
Ik ben benieuwd naar je andere dagen en natuurlijk de foto's.
1 ding is zeker, het weer lacht jullie toe.
Dag lieverd, genieten hoor, je hebt het zo verdiend.
Liefs Chrissie

foekie's fashion zei

Leuk midweekje geweest, en die moeilijke bol gaan maken vind ik knap hoor. Succes ermee. Groetjes van JOke

Willeke zei

Super!
ik ga snel verder lezen....
helemaal mee eens:
quilters zijn leuke mensen!
Basta! hahaha
groetjes

Elly zei

Wat heerlijk dat je het zo fijn hebt gehad en schitterend weer. Dat was weer een klein lichtpuntje en wat de quiltsters betreft helemaal mee eens.Nu lekker nagenieten.

Ullan tilkut zei

Hi! Greetings from Finland! I LOVE the quilts! They are stunning! Thank you very much for your lovely blog!!! It's so nice to find other quilters from other countries! :)