vrijdag 7 december 2012

nogmaals sint en kleine Tommy

woensdag nogmaals sint gevierd
 nu bij zoonlief en zijn familie en schoonfamilie
Weer een berg cadeautjes

 Jochem leest het gedicht voor voor Bente
 Kleine Tommy hun nieuwe kleine hondje
(het is een amerikaanse beagle)
nu 8 weekjes oud
ging er met een schoen vandoor
Ach ja hij moet nog heel veel leren
het was een heel gezellige avond na eerst snert te hebben gegeten.

Hier waren Roosje en Tommy lekker aan het spelen
Ik lach me steeds tranen want Tommy hangt regelmatig in de oren van Roosje
Maar Roosje is lief voor hem hoor. Ik  ben benieuwd als hij groter wordt.
Ze zijn steeds dinsdag en donderdagmiddag samen, omdat ik dan bij hun in huis
voor de kinderen zorg en Roosje natuurlijk meeneem.
dit zijn wat quiltcadeautjes
heerlijk de nieuwe quiltmania
en ja stofjes heb je natuurlijk nooit genoeg.
wat ik ga maken????
weet ik nog niet voorlopig mag ik alleen aaien.......

 Nog even iets leuks om te laten zien.
ik heb ik in deze potjes ( van bonmaman)
allerlei knoopjes en kleine dingetjes zitten.
nu zag ik bij Steekjes en kruisjes dat ze er ook
de touwtjes en lintjes in bewaren.
Maar hoe krijg je nu zo'n mooi rond gaatje erin zo dat het lintje enz. niet beschadigd
Zoonlief wist wel de oplossing en zie hier hoe leuk
ik kan soms zo genieten van al die frutsels  die je kan verzamelen.



7 opmerkingen:

Elly zei

Jeetje Dorine, wat een mooie stofjes en wat handig die potjes. Ziet er keurig uit. Nu lekker genieten van al dat moois. fijn weekend.

Debby zei

Hoe heeft die handige zoon dat dan gemaakt?

Groetjes Debby

Wilma Kuin zei

Wat een heerlijk verslag!! Oh een beagle,... die vind ik heel graag in mijn schoen,..

GRANNY'S HOUSE zei

Wat heb je weer een mooie dingen gekregen, ik heb mezelf maar eens de 1uiltmania cadeau gedaan.
Leuk die potjes met de touwtjes, ga ook maar eens op jacht.

Groetjes
Ines

Sylvia zei

Goh, ziet er gezellig uit en wat een leukerd die Tommy, arme Roosje die moet maar "vlot" meedoen.
Je hebt gave lappies gekregen.
Gr.Sylvia

Guusje, zei

Wat is je blog leuk geworden en wat een leuke kleine hebben ze erbij. De potjes vind ik helemaal geweldig wat een leuk idee. Je bent ook nog geweldig verwend, nu lekker van genieten.

Terray zei

Wat een lieverd is Roosje toch!!
Maarre jij hebt wel hele mooie kadootjes gekregen, prachtige jellyrollen en charmpacks!
Leuk die jampotjes waar je al die lieve lintjes in bewaard.

Groetjes
Tertia