woensdag 6 februari 2013

Gezellige middag

Vanmiddag een hele gezellige middag gehad met een vriendin.
Zij is niet van de quilt, maar wel van het borduren en breien.
Ik had nog een pakketje liggen van Steekjes en Kruisjes
En daar is ze gelijk mee begonnen.
Uit een leuk boekje gaat ze een vogelkooitje borduren.


Zelf heb ik me gestort op wat denk je ?..............
Een hartje dat kon iedereen wel bedenken.
Waarschijnlijk ga ik deze ook tussen de hartjes doen van iedere
dag een hartje. Vanavond ga ik er nog eentje maken.
Ook weer een ideetje....................


4 opmerkingen:

Terray zei

gezellig hoor zo'n middagje met een vriendin freubelen. Dat heb ik vanochtend gedaan!
Succes met de hartjes!

GRANNY'S HOUSE zei

Heerlijk zo'n dagje, ik kan daar ook zo van genieten.

Groetjes
Ines

ria vogelzang zei

Wat een leuk idee, dat hartje ertussen!
Altijd zo geweldig om samen met een vriendin te genieten!!
Liefs, Ria.

Elly zei

Heel erg gezelllig ziet dat er uit en wat leuk die hartjes er tussen, lijkt me echt heel leuk staan. groetjes