vrijdag 5 april 2013

hard gewerkt

De afgelopen weken heb ik hard gewerkt,
 teneerste is de
lazy afternoon quilt doorgequilt.
 Hier ligt hij nog onder de naaimachine.
Hij is klaar, morgen gaat hij eerst mee naar de MM club
De Marti and Me club 
en dan zal ik hem jullie ook tonen.
 
 Samen met mijn schoondochter heb ik gewerkt en geplakt aan een
tissuedoos en een opschrijfboekje
Hier boven is van mij en onder  zijn de werkstukken van Sabine.
Het was heel leuk om zo samen bezig te zijn.
 
Ook heb ik een inhaal race gedaan voor de
maandblokken van Marina s quiltcorner
 Januari
 Februari
 Maart
 En dit zijn alle blokken tot nu toe,
7 maanden klaar
 het zal echt een vrolijke quilt worden op
naar de maand april
 Morgen is er ook weer een quiltcafe
en daar wordt een tasje gemaakt
hier heb ik al wat voor werk voor gedaan.
Zijn jullie al nieuwsgierig??????
Morgenmiddag ga ik vanuit Dendolder door naar Texel
 voor weer een heerlijke
quiltweek op texel.
Wat heb ik er een zin in.
 
Ik ga werken aan een Amish quilt
De stofjes zijn gekocht.
Ik hoop de komende week te kunnen posten op mijn blog via
mijn I pad.
Ik heb moeite met blogpress. Hij ziet mijn blog niet meer.
Hier heb ik al allerlei trucjes op uitgehaald.
Maar het lukt nog niet.
Dus als jullie niets zien dan moeten jullie wachten tot ik weer terug ben.
Of via facebook want dat gaat gelukkig wel.
 
zondag zal ik ook de update van de hartjes weer posten.
want die gaan ook gewoon door.
Wat is dat toch ook leuk..............
 
 
 


3 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Wat ben jij lekker bezig en wat top dat je weer een quiltweek hebt, dat zal wel weer genieten worden.

Heel veel plezier!!!

Groetjes
Ines

Anoniem zei

Dorine, ik wens jou heel veel plezier op Texel. Zelf moet ik nog even wachten tot oktober.
Groetjes Alie

Maria zei

You have been very busy with all your projects Dorine..
Enjoy your week away.