maandag 20 januari 2014

Weer een drukke zaterdag in Den Dolder.

Afgelopen zaterdag was het weer een drukke dag in Den Dolder voor mij.

eerst morgens de Marti en Me club.


Marina liet weer een mooi voorbeeld zien
En natuurlijk heb ik ook deze liniaal weer gekocht 
en zeker zal ik hier een keer iets mee maken.
Nu nog niet, want eerst de UFO'S 
hierna weer de show and tell.
 Deze is gemaakt door karin ook met mallen van MM
 Super leuke achterkant
 blokken van Tracey
en een ouwetje van Tracey ook gemaakt met 
mallen van Marti Michell
hierna was het tijd voor de  Miniquiltjes.
Ook hier waren weer velen om te laten zien.
 Super tulpjes moeten nog een geheel worden

 Verjaardag van Helma
 Superlopertje
 En deze tas die wil ik vast ook nog wel eens maken.

 Ook de geborduurde Dear Jane 
wat mooi en wat een monniken werk
 Voorjaar leuk met de kleine knoopjes erop.
 Deze 2 zijn ook heel mooi gemaakt
 En nog een verjaardag
ook kwam iemand uit de winkel deze showen
prachtige "mesthoop" 

Na weer een gezellige lunch was het tijd voor een workshop vouwtechnieken.

Ik ben zaterdag vergeten echt foto's te maken.
deze heb ik nu thuis gemaakt.
de rode is mijn werk
het is een leuke techniek die ik zeker ook verder ga uitwerken.
Na weer een super dag moe en weer voldaan huiswaarts.

3 opmerkingen:

Vlijtige Handjes zei

Heerlijk dat je zo kunt genieten h1e van een dag met steekjes en quiltvriendinnen.

Rennie zei

Wouw met een hoofdletter. Wat een mooie quilts en tas maken jullie. Heb van je foto's genoten. Ik ga voor mijn verjaardag m'n eerste MM mallen krijgen en dan bij De Quilthoeve ga ik een mallendag volgen.

ineke vaillant zei

Lieve Dorine,

Wat maak je toch leuke en gezellige blogjes! Heerlijk om mee te genieten hoor! Liefs van Ineke.