zaterdag 6 juni 2009







Mijn hobbs boek is dus ook klaar. de maten zijn 40 bij 40


Ik heb voor de voorkant een blokgemaakt en met de hand doorgequilt, voor de achterkant heb ik een logcabin gemaakt op de naaimachine.

De verdere beschrijving heb ik beschreven op het blog van http://sweetmemories-bom.blogspot.com/sweet memories.

De laatste foto zie je hem met hobbs bladen er in en ook een showtas.
Ik vond het erg leuk om te maken en ik denk dat hij ook erg handig is in het gebruik.
Wat mijn gezondheid betreft ik blijf maar hoesten de ene antibioticakuur is op en nu heb ik dus er nog een andere gekregen.
Hopen dat deze nu wel helpt want we gaan vrijdag op vakantie en dan wil ik toch me wel beter voelen.
Ik ben ook aangestoken door het klosvirus.
Ik heb het klosje al gemaakt van paternoplaat en nu het hobbsboek klaar is ga ik morgen stofjes zoeken. Het lijkt me ook een leuk klusje (klosje) om mee te nemen op vakantie. Natuurlijk gaan ook mijn hexagonnen mee, maar afwisseling is ook niet weg.
veel quiltgroetjes Dorine

Geen opmerkingen: