zondag 4 juli 2010

Fruitkleedjes klaar



Mijn fruitkleedjes zijn klaar.
Ik heb ze gedubbeld met een stuk stof wat ik nog had liggen,
 waar al een dun laagje fiberfill op zit.
Zodat ze niet te dik zijn geworden.

(Dit heb ik ooit eens gekocht, maar die winkel bestaat niet meer.
ik zou willen weten waar ik dit nog eens kon kopen want nu is het op.)

Ik heb ze in de naad doorgestikt,
zodat de fruitjes wat bol zijn en langs de buitenrand.
Aan de achterkant is nu dus ook het hexagon patroontje te zien.
Het staat heel gezellig.

Iedereen een fijne zondag.
Nu gelukkig niet meer zo benauwd.
Kan mijn DH ook weer naar buiten
 en hoeft hij niet meer de hele dag bij de airco,
wat soms wel handig is hoor,
 want dan kan je dus gewoon achter je naaimachine!!!(lol)

16 opmerkingen:

Birgitte aka Bietje zei

Fruitige kleedje zijn het geworden. Je zou er zo in willen bijten.
Prachtige stofjes, waar heb je die vandaan?

Elly zei

Wat een ontzettend leuke frisse kleedjes, wat zal dat mooi staan op je tuintafel met een heerlijk glaasje erop.Fijne zondag.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Ja, ik vind het net twee taarten geworden en wilde mijn mes al pakken. Nou, dan ga ik maar naar mijn kleinzoon, die viert vandaag zijn 15e verjaardag, daar is vast wel taart!
Nee, ik kocht het vroeger bij de Quilter's Corner in Vlaardingen, maar die is er niet meer.
Fijne zondag, Cisca

Maria zei

Mmmmmmm they look so good I could eat them.

Anoniem zei

Wat een vrolijke kleedjes Dorine. Erg leuk, met al die fruitprints: lekker zomers.

Annelies zei

Heel erg leuk en zomers. Fijne zondag !

inge zei

wat lekker zomers!

GRANNY'S HOUSE zei

Ze zijn geweldig geworden, ik zou bijna zeggen dat ze om op te vr... zijn, maar ja ik mag het niet ;-))
Fijn dat DH weer lekker naar buiten kan, van mij hoeft die warmte ook niet.

Groetjes
Ines

ria vogelzang zei

Heerlijk dat het weer wat beter is, he?! En je fruitkleedje is een schatje geworden!
Geniet van je DH! En misschien een werkje met de hand? :))
Liefs, Ria

Guusje, zei

Wat zijn de kleedjes leuk geworden en wat heb je dat handig doorgestikt. Leuk. Zelf ben ik ook blij dat het niet meer zo warm is.

katrien zei

Leuke tafelkleedjes en heerlijk zomers met dat fruit.

Yvonne aka sommeke zei

Ik denk ook dat je moet oppassen, ze zien er smakelijk eetbaar uit!
'k Heb al wel gehoord van die stof met fiberlaagje maar nog nooit in het echt gezien :-(

Juicybear zei

Hele leuke gezellige kleedjes zeg.
Groetjes Anneke ^..^

Jossie zei

Dorien, wat zijn ze leuk geworden. Je zou er haast in bijten.
Heerlijk he dat het iets is afgekoeld.

Tineke Machiela zei

vind he kleedjes helemaal te gek:) erg leuk!!
groetjes Tineke

Marga zei

Hallo Dorine
Jou fruitkleedjes zien er uit om in te bijten prachtig hoor.
Groeten Marga