vrijdag 2 juli 2010

mijn werkjes

Aanvulling na de wedstrijd!!!!!!!!!!!!!!!
2-1 Brazilie verslagen
Yeah SUPER we gaan nog evendoor!!!!
Op naar de halve finale.
Dus mijn nagels worden nog niet gevijld.


De afgelopen week niet veel op internet geweest geen zin om te bloggen. Maar natuurlijk wel aan het werk geweest zo tussen door.


Deze spreuk zo waar!!!!!

Ook weer 2 sbsb blokjes gemaakt

Deze vind ik zelf wel erg mooi geworden.
De warmte!!!!!!! het gaat hier wel .
Mijn DH zit nu de hele dag binnen met de airco en dan is het voor hem net uit te houden.
van de week dacht ik even dat het mis zou gaan, maar gelukkig is hij nog thuis.
Zelf zit ik dan buiten en dan binnen
Lekker bezig met toch wat handwerken.
De blommen kleedjes heb ik nu in elkaar het zijn er 2 geworden met fruitmotieven.
Nu ga ik ze dubbelen en quilten en dan zal ik ze weer showen.
Bij de blokken die ik hier boven heb laten zien heb ik ook gelijk weer de sashings eraan gemaakt.
dat scheelt zo werk bij het in elkaar zetten.
Moet nu nog 4 LIB blokjes en 3 SBS blokjes dan kan ik hem uit gaan leggen.
Dan heb ik in totaal 25 SBS en 16 LIB blokjes.

En vanmiddag VOETBALLEN
Gaan we winnen???????

13 opmerkingen:

Quiltpassion.blogspot.com zei

Je hebt goed je best gedaan, zeg! Je kunt straks opeens alles afmaken!
Ja, die warmte, iets te erg nu, maar we doen het er maar mee. Voor mensen zoals je man valt het niet mee, dat weet ik nog van mijn vader en later ook van mijn moeder. Ook voor de naasten is dat een zorg. Hopelijk blijft alles goed gaan.
Prettig weekend, Cisca

Sylvia zei

Je bent nog aardig "druk" geweest, allemaal weer mooi geworden. Hoop dat het goed blijft gaan met Louis, is nu een beetje te veel van het goede m.b.t. het weer hè?
Ik nog niks gehoord uit Zwolle!
Gr.Sylvia.

Klaske zei

Tuurlijk gaan we winnen!!!! Mooie blokjes !

GRANNY'S HOUSE zei

Je mag blijven, het ziet er allemaal goed uit, je libjes zijn weer mooi geworden en de sbs is ook tot in de puntjes.
Gelukkig gaat het met mijn DH goed, hij is pas weer bij de pufkundige geweest en die was tevreden, hopelijk blijft het bij jou DH ook goed, het is ook geen weer voor hen.
Buiten zitten vandaag zit er niet in, want met 30 graden buiten en 26.5 binnen, snap je wel dat ik binnen blijf.
De rest gaat héééél goed, bij jou ook?

Groetjes
Ines

Maria zei

Dorine all your blocks are lovely. I especially like the redwork ones.

Oh do you mind if I copy your little soccer guy to put on my block.

GO THE NETHERLANDS!!!!!

Needled Mom zei

I really like the stitchery blocks. They will look so nice when they are all done and sewn together.

Your pieced blocks are lovely too. Those are some pretty sharp points to match.

Enjoy your soccer match!!!! Good luck.

Guusje, zei

Je hebt veel gedaan, ze zijn allemaal mooi geworden. Ben benieuwd hoe het straks in het geheel eruit ziet. Ja we hebben gewonnen dus de nagels kunnen nog een poosje zo mooi blijven.

Annelies zei

Geweldig dat ze hebben gewonnen !
Mooie stitcheries en Bridal blokken. Knap hoor met dat warme weer.

katrien zei

wat een mooie blokjes allemaal.

Jossie zei

Ja, je mag nog even van je nagels genieten!
Ondanks de warmt hard gewerkt hoor. Ik heb 1 CW blokje gedaan, het was te warm.

Anita zei

Je schiet lekker op met je LIB en je SBS. Vandaag heb ik nog meer last van de warmte. Het is nu binnen ook warm geworden.

Juicybear zei

Je blokjes zien er super uit, goed werk van je met deze hitte, het is toch werkelijk niet te harden, ik ben blij als het weer een beetje normaal wordt maar daarvoor moeten we tot het einde van volgende week wachten.
Groetjes Anneke ^..^

Hennie zei

Je bent lekker bezig geweest, je stitcheries en SBS blokken zien er erg mooi uit.
Zullen we winnen denk je, ik heb geen idee hoor, ik hou niet zo van voetbal. Ik hoop wel dat ze winnen hoor ! ! !
Fijn weekend Hennie.