woensdag 2 januari 2013

Alweer 2013 en iedere dag een hartje

Iedereen een heel mooi quiltvol nieuwjaar gewenst!!!
 
En we gaan er weer lekker tegenaan.
Ik ga meedoen met iedere dag een hartje
kijk maar bij de link aan de rechterkant van mijn blogje.
Ik ga hier deze jellyroll voor gebruiken
Candy kisses van Moda
Hier staan ook weer hartjes op.
Ik heb het hartje ietsje smaller gemaakt dan
het patroontje want nu kan het uit de breedte van de jellyroll.
Ik zal proberen het iedere dag of regelmatig te laten zien.
 01-01-2013
 02-01-2013
Ik wilde nog even dit kleedje laten zien.
Hier heb ik overgeschreven in mijn blog (klik)
En ik had beloofd dat ik dit,
 als ik de kertspullen weer tevoorschijn had gehaald,
 jullie zou tonen.
Bij de foto kan je dan nog zien hoe ik het hoekje heb getekend
en om in stijl te blijven
HARTJES.

4 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Mooie hartjes Dorine en wat een lief lopertje.

Groetjes
Ines

Gonny zei

Toepasselijke stof voor de hartjes quilt. Ik twijfel nog maar het is zachtjes naar maken aan het doorslaan.....

conny's quilts en creaties zei

Leuk hoor die hartjes, veel plezier met je nieuwe quiltactiviteiten

Guusje, zei

Wat leuk dat je met de hartjes mee gaat doen. Ze zijn erg mooi . Je hebt er ook een mooie stof voor gekozen.