zondag 6 januari 2013

hartjes zondag 1

Weer drie hartjes vandaag vanaf nu ga ik ze iedere zondag laten zien,
dan kan ik op andere dagen iets anders laten zien.
Jullie gaan nog denken dat ik alleen maaar hartjes maak.
04-01-2013
05-01-2013
06-01-2013
Vraagje hebben jullie ook dat je nu ineens foto's via
picasa  via mijn gewone comp moet uploaden.
Op mijn Apple gaat het  nog wel gewoon.
Iemand een idee hoe dit kan komen.

 Gisteren ook gezellig naar Marina geweest,
we hebben stofjes geruild voor de hartjes. 
zij maakt ze in felrood en roze. 
Hier had ik nog veel restjes van van de quilt van mijn kleindochter.klik

Ik ben nu meer van het oudere rood en zalm roze.
Nog wel lapjes opgezocht in mijn eigen winkeltje en wat erbij nog van Marina.
De bovenste rij zijn nieuw uit de winkel.
De vogeltjes kan ik er meerdere uithalen.
Dus het wordt toch niet alleen de Jellyroll

Deze stof had ik ook nog 2 meter van liggen en past er heel mooi bij voor de 
hoeken en een rand
of toch de witte ondergrond??????

8 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Leuk hoor die hartjes en je bent zelf toch ook een lief hartje :-)

Groetjes
Ines

Annelies zei

Mooie hartjes !
Ik wek zelf op een Apple, dus kan je niet helpen.
Ik hoor wel van anderen dat het lukt met Google Chrome.

Annemarie zei

De hartjes zijn schattig en de kleurstelling vind ik helemaal top! Het is leuk hé om de hartjes te maken? Ben er zelf ook mee bezig. Succes en ik kom snel weer eens kijken hoe het met je hartjes quilt gaat. Groetjes, Annemarie

clara zei

Leuk Dorine, die hartjes. Ik zou de rode stof gebruiken voor de hoeken en zijkanten. Ben je a.s. Zaterdag ook bij de open dag van Marina? Groetjes

Erna Peekel zei

Leuke hartjes.

Marina Fluit zei

Mooie hartjes....ik zou voor de rode rand gaan. Mijn hartjes tot en met vandaag staan ook op mijn blog, net als de huisjes....die is af!!!! Nu nog quilten, kijken wanneer ik aan de beurt ben op de longarm ;-)
Groetjes
Marina

Elly zei

Wat leuk Dorine, ik zou de rode stof doen hoor. Erg mooi. Staat leuk en je jelly roll is helemaal het einde.
Ik zou zo willen beginnen, maar er moet nog zoveel af. groetjes

Françoise zei

Hoi Dorine,

Ik heb ook gemerkt dat ik foto's alleen nog via Picasa kan uploaden en niet rechtstreeks vanaf de PC.
Geen idee waarom...maar dan maar op die manier.Je kunt nu wel makkelijk veel foto's tegelijk uploaden...
Lekker zoet die hartjes...