zondag 21 juli 2013

logeerhond en update Carpenterswheel



Roef de hond van DD Roef  logeert hier voor 3 weken

het is een 9 maanden oude Labradoodle heet Roef en is nog lekker dol. 
Eerste nacht ging goed 
na wel een paar keer naar beneden om te laten zien dat ik er echt nog wel was.
Daarna niet meer gehoord.

 Gelukkig heb ik plavuizen want hij maakt alles nog nat.

 spelen wilt hij wel de hele dag

oh nu even niet, ga ik toch weer naar binnen

Dit is zo'n bubbelsteen in mijn tuin met steeds water wat er opborrelt
die heeft hij dus ook ontdekt om uit te drinken Roosje doet dat ook
Dus mijnheer doet het na
en en slobber de slobber lekker je kop uitschudden de druppels vliegen rond.
Ik vul het water savonds wel weer bij.
hij weet me dus wel bezig te houden 
en ja nu ontkom ik ook niet aan grotere wandelingen 
ach wel goed voor mij en Roosje

Zo ben ik lekker bezig de afgelopen 2 dagen heb ik verder niet veel gehandwerkt
heerlijk gelezen in de tuin.
wel zit de helft van het Carpenters Wheel in elkaar

Ik maak hem toch met de hand en dan teken ik eerst stipjes met 
het handige malletje 
gaat dan heel goed 
hierna snij ik er nog wel eens eentje en maak die dan op de machine op de MM manier



Al over de helft nog 2 hoeken.
Nu eerst  weer verder hiermee.
heerlijk in de schaduw in de tuin.

4 opmerkingen:

Ria van Kasteel zei

Wat een leuk beestje, ja die houd je wel bezig. Leuk dat je de CW laat zien hij word prachtig hoor, ook wel rustig met weinig naadjes.

Groetjes van Ria ;0))

Gonny zei

Leuk logeetje met een mooie puberleeftijd... Ja daar ben je lekker mee bezig. Krijgt Roosje nog een beetje rust?
Lijkt me best lastig naaien met de naaimachine al die kleine y-naadjes...

Unknown zei

Leuk patroon ik heb hem ook gemaakt in mijn sampler. Succes met je logeerhond. Wij hebben een vakantieadres met oppashond. Het is net als jou een labradoodle en 12 maanden oud. Heel speels en erg vriendelijk. Succes en veel plezier verder.

Unknown zei

Leuk patroon ik heb hem ook gemaakt in mijn sampler. Succes met je logeerhond. Wij hebben een vakantieadres met oppashond. Het is net als jou een labradoodle en 12 maanden oud. Heel speels en erg vriendelijk. Succes en veel plezier verder.