zaterdag 2 november 2013

Quiltcafe en naar Texel

Vanmorgen op weg!
Eerst naar het quiltcafe in Den Dolder
Daar gingen we een uiltje ( mijnheer de Uil) maken.


Voorkant leuk om je quiltspulletjes in te bewaren


Achterkant ook leuk......


Er werd heel hard door iedereen gewerkt


Ineke maakte de foto, zodat ik er ook eens op staat.


Verschillende werkstukje
T





Ineke Texel was er ook weer gezellig bij. Ook volgende week tijdens de midweek zal ze er bij zijn gezellig !!!


Deze is van Alie


Dit wordt die van mij



En deze schele is van Anne-Marie


Anne-Marie had een heerlijk broodje voor me meegenomen.
Smullen dus


En hierna was het tijd om in de auto te stappen op weg naar Texel.
Maar dit is geen pretje geworden.
File file file er was een groot ongeluk op de weg naar Amsterdam en ook daarna weer file omdat er aan de weg werd gewerkt.
Dus uiteindelijk pas de boot van half 5 naar het eiland.
Het begon zelfs al wat te schemeren.


De zee was helemaal valk en rustig. Dit is vast stilte voor de storm
Want morgen wordt weer windkracht 7/8 voorspeld hier op het eiland.
Gelukkig niet zo erg als afgelopen maandag.
Onderweg aardig wat ontwortelde bomen gezien.






Een foto gemaakt door een super leuke fransman........
Mijn leuke rode jasje en de tas is prima te zien!!!
Ik wordt nog hip op mijn oude dag hihihihi...?






Mooie zonsondergang








En daar is de haven.
Op naar het hotel de Pelikaan.



Ik had van Anne-Marie een cadeautje mee gekregen om op
Het eiland open te maken
Je ziet Anne-Marie ik heb me eraan gehouden.


Hier mijn cadeautje om wat te doen voor als ik me deze week verveel.
Leuk, alleen vervelen zit er niet in deze week........

Nu heerlijk gegeten en ben ik op mijn mooie kamer.
Er is weer Tango weekend in de Pelikaan, maar nu heb ik een kamer aan de andere kant van het hotel dus nu zal ik vast heerlijk slapen niet zoals vorig jaar.
Ga wel zo nog even kijken, want het is wel leuke muziek en leuk om te zien.

1 opmerking:

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een lief uiltje.
Geniet van je weekend en hopelijk slaap je als een roos.

Groetjes

Ines