vrijdag 1 november 2013

Voorbereidingen weekje Texel

Deze week ben ik bezig geweest met de voorbereidingen
voor de midweek bij Quiltershome op Texel bij Ineke
Ik ga morgen via Den Dolder (ach ja het ligt echt op de route)
Naar texel.
Morgen eerst het quiltcafe, we gaan een uil maken.
En dan na de lunch ga ik naar het wonderschone eiland.
Heerlijk een weekendje en meestal komen er op zondag al midweekers
En dan gaat het op maandag middag echt van start.
Ik ga flink oefenen met handquilten.
Krijg daar les in en dan kilometers maken.
Tussen door lekker op de naaimachine aan de gang
De voortgang zal ik weer laten zien hier.
Heb er enorm veel zin in.


Hier mijn enorme bagage
Wat moet je toch veel menemen,!,!,!!,!

5 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Veel plezier!!!

Rina zei

Heerlojk, geniet ervan.

ria van schie zei

Mag ik mee en de gr. Aan ineke

Sylvia zei

Veel plezier. Gr.Sylvia

Ria van Kasteel zei

Veel plezier.

Groetjes van Ria ;0))