woensdag 5 februari 2014

Farmers wife club en een beetje haken

Gisteravond was er weer een bijeenkomst van
de Farmerswife of te wel het boerenvrouwtje.
Gezellig sinds de vorige keer zijn er 2 liefhebbers bij


Annette en Sijtje welkom bij de club

 En al mooie blokken van Annette mooi alles in blauw

 En deze van Sijtje
De blokken van Carla

De blokken van Flipje of te wel Carla

 En deze van Anjo


En als laatste mijn serie 

Hierna heeft Marina weer alles goed uitgelegd voor de volgende 10 blokken.

Het tulpenblok


er kwam ook een heel handig hulpmiddeltje voor bij
Steady Betty.
Dit kan je onder de mallen plakken en ook onder je liniaal en dan kan hij niet verschuiven.
Ik ze zeker gebruiken.



Hier de affe top voor mijn lieve kleindochter.
ben er heel tevreden over.

En ja ook besmet met het haakvirus.
Had al een hele rand gemaakt, maar beviel niet dus lekker uitgehaald en opnieuw begonnen.

 Nog wat nieuwe handig haaknaalden en ook steken tellertjes.
hier gebruikte ik eerst paperclips voor 
dit zal vast handiger zijn.

 En nog aanvulling van stofjes voor mijn boerenvrouwtje
de blauwe wordt voor de sashings en de rode 
waarschijnlijk voor de blokjes er tussen en de driehoeken
Maar daar ben ik nog niet helemaal zeker van.
In ieder geval kan ik nu wel
alvast aan ieder blokje en stukje sashing stikken.
en ik ga in ieder geval de tip opvolgen
van Marti Michell 
om bij het snijden goed op de draadrichting te letten.
Weer wat geleerd……………………….

Geen opmerkingen: