maandag 13 oktober 2014

De zomer voorbij

Na ongeveer een half jaar ga ik toch weer blogjes schrijven.
De hele zomer voorbij en ik heb niet zo veel gedaan.

De grote quilt voor DD en Dsil heb ik op een longarm doorlaten quilten.
 hij was voor mij echt te groot.
De totale grote is geworden ongeveer 260 bij 280


 Hier ligt hij kant en klaar over het bed 

Hij is voor dit mooie gezinnetje

De quilt voor het laatste kleinkind heb ik ook laten doorquilten
hier ligt hij op haar bed
 Zo mooi met uilen en ook nog konijntjes 

 Hij slaapt lekker volgens Sophie
Ok dan Floor ook nog even met haar quilt deze is inmiddels al weer 5 jaar oud 
en blijft prachtig 72 harten en geen enkele hetzelfde .........
Nu hebben alle kleinkinderen een eigen grote quilt
en dochter ook een mooie slaapkamer.
Dus nu ga ik voorlopig alleen dingen maken voor mezelf ..........

update over mijn arm.
Het gaat nu eindelijk beter. 
Kan ook weer handwerken en achter de naaimachine.
helemaal goed is hij nog niet. hoop dat dat met er tijd beter zal gaan
even gestopt met Fysio had er zo genoeg van.
Ook inmiddels een nieuwe bril met nieuwe glazen en kan nu weer super zien.
Hoef niet meer te tobben met loupe of voorzet bril.
Kan zelf ook verder met de randjes per week.
Ga nu ook echt weer wat regelmatiger schrijven beloof ik!!!!

3 opmerkingen:

Ria van Kasteel zei

Hoi Dorine,
Leuk dat je weer een stukje hebt geschreven, en wiat zijn je quilts mooi geworden. Petje af het zijn grote stukken.
Ook goed te horen dat je inmiddels weer iets kan doen, lijkt me vreselijk om zo lang te moeten stoppen.
Mijn jaar bestond een beetje uit reizen tussen het werken door, zo heb ik mijn zestigste levensjaar gevierd, nu ga ik weer proberen wat dingen af te maken.

Lieve groet van Ria ;0))

Sylvia zei

Leuk dat je weer aan het bloggen ben Dorine.
Prachtig zijn de quilts voor de kleinkinderen geworden. Het doorquilten met een all-over patroon maakt het helemaal AF!
Groetjes Sylvia.

Sylvia zei

Sorry, natuurlijk is het je bent! i.p.v. ben. Ik ging te snel!