woensdag 15 oktober 2014

Dear Jane of te wel mijn eigen Sjaantje

Ook ik ben gevallen voor de Dear Jane.
1maal per maand ga ik naar Den Dolder
 voor de Bee bij Marina's quiltcorner.
Daar krijgen we dan ieder keer uitleg en patronen voor 4 a 5 blokjes.
Ik ben nu pas begonnen dus liep een beetje achter.
Voor de Bee van oktober had ik alleen het eerste blokje klaar.
en in November kan ik niet naar de bee, dus al de patronen alvast meegenomen.
En eens snel aan de gang gegaan nu dus deze 6 klaar

 A-1 Pinwheel Gone Awry
 A-2 One- Two Buckle My Shoe
 A-4 Courtney's Stethoscope
 A 5 Cathie's Campfire
 A 6 Uncle Homer

A 7 Dad's Plaids


A8 Florence Nightingale

Een maal per maand ga ik ook naar een Dear Jane Bee in mijn eigen stadje
Leuk om stadgenootjes te ontmoeten met dezelfde super hobby
Dit was de eerste keer in september.
De volgende keer is de derde woensdag in
oktober.

3 opmerkingen:

Annelies zei

die wordt echt heel mooi! Een vriendin van me gaat ook deze maken! Ik kijk uit naar de volgende blokken :-)

lieve groetjes,
Anneliesje
xxx

Hennie zei

Wat een mooie blokjes heb je gemaakt, succes met de volgende sjaantjes.

Groetjes Hennie.

Unknown zei

Het is echt heel leuk om te doen, ik spreek uit ervaring de mijne is net af. succes met de blokjes en gezellig zo samen.