donderdag 9 juni 2011

Dagje op stap

Gisteren heb ik een heerlijke dag gehad
Heerlijk ontspannen ben ik naar Zwartsluis gereden door de polder  via Kraggenburg 
en langs het Zwarte meer  over de  Kadoeler sluis.
Het is een prachtige rit 
genoten van het natuurschoon
Alleen vergeten hier foto's te maken

 
Toen kwam ik in Zwarsluis bij Lappenleintje en Co
Marjolein is een hele gezellige gastvrije vrouw en 
we hebben dus heerlijk zitten keuvelen en theegedronken met natuurlijk wat lekkers.
Ik heb laten zien hoe ver ik ben met de Sweet blokken die zij tenslotte ontworpen heeft.
Zij is vorige week aan haar knie geopereerd en nu kan ze gelukkig weer een beetje vooruit.
Het hele verhaal staat op de blog van de Sweet.
De terugweg gereden via Urk.
heerlijk een visje gegeten en Paling meegenomen voor DH.
Zo had ik dus een heerlijk middag.
Voor herhaling vatbaar.

 Even samen voor de winkel
 Het snijden van mijn stofjes
Ik had al heel lang deze mooie rozen in de la liggen.
Nu heb ik er stofjes bij gekocht en dan wil ik er kussens van maken 
Met om de rozen logcabins.
Tenslotte zijn wij gek op rozen hebben er veel in de tuin en zelfs 
onze lieve hond heet Roosje
Hieronder wat rozen uit eigen tuin.
Zijn ze niet Mooi...............................................




11 opmerkingen:

Juicybear zei

Fijn voor je dat je toch een ontspan dag heb je gehad en dan lekker lapjes kopen en paling hmmm heerlijk hoor.
Ik ben al benieuwd naar je kussen, veel plezier ermee.
Groetjes Anneke

Maria zei

I am plesed you had a lovley day Dorine. Some great fabrics also come home with you.

Your roses are just gorgeous.

GRANNY'S HOUSE zei

Heerlijk zo'n dag, dat is soms nodig, kan je even bij tanken en wat een leuke stofjes heb je gekocht.

Groetjes
Ines

Terray zei

Wat fijn dat je een heerlijke dag achter de rug hebt. Zekers "verdiend"

Wat leuk dat je nog door de NOP polder heb gereden. Ik heb daar gewoond, in Ens, Emmeloord en Tollebeek.

En dan ook nog eens geslaagd voor super leuke stofjes, prachtig passend bij je rozenstof.

Heerlijk!!!!!

Lieve Groetjes
Tertia

Sylvia zei

Jammer dat ik te laat reageerde?!
Maar je hebt je toch wel vermaakt lees ik, volgende keer doen we `t samen!
Leuk je lapjes bij die rozen.
Van de foto`s van de rozen vind ik die zalm/oranje altijd zo mooi.
Gr.Sylvia.

Guusje, zei

Wat heb je een leuk uitstapje gemaakt. En mooie aankopen gedaan kan me voorstellen dat je het erg leuk hebt gehad. Mooie rozen hebben jullie echt prachtig.

Elly zei

Wat heerlijk voor je zo'n 'lekker'
dagje weg en wat een mooie stofjes heb je gekocht. Veel plezier met het maken.

Needled Mom zei

It sounds like it was a wonderful day.

Your fabrics are beautiful and your roses are just gorgeous!

Gerda Hartman zei

Zo te zien een heerlijke middag met mooie aankopen en gezelligheid!

Christine zei

Prachtig Dorine, ik ben er ook zo dol op.
Wat leuk dat zelfs de hond roosje heet.
Ik heb net een rozenquilt af, ook zo prachtig, vast iets voor jou!!!
Ik heb je net een mailtje gedaan over de one block wonder, ben je meteen gaan volgen hoor, en misschien dat je ook eens op mijn weblogje komt als je zin hebt.
Groetjes Chrissie

Yvonne aka sommeke zei

Je had een plezante dag Dorine en met een leuke buit! Mooi die rozenstofjes!
Fijn ook dat je man weer thuis is en dat er hulp voor thuis is geregeld, je moet nu en dan ook aan jezelf denken, hé!