zaterdag 4 juni 2011

Van alles wat en weer een opname

 Weer eens een berichtje.
We warende afgelopen week een paar dagen naar een zorghotel en zouden hier 14 dagen blijven,
maar na 5 dagen was de benauwdheid van mijn DH niet meer te handelen
En na overleg met het ziekenhuis toch maar besloten naar huis te gaan 
en dan snel naar ons eigen ziekenhuis.
Dus sinds woensdagmiddag ligt hij weer in het ziekenhuis.
Gelukkig niet zo slecht als in maart.
we hopen maar dat hij weer snel naar huis kan komen.

 
Op internet vond ik het nieuwe boek van Jennifer Chiaverini,
Weer heerlijk om te lezen.
Wat schrijft ze toch gezellig............
Dat ze nog maar veel boeken mag schrijven.



 Gisteren ontving ik weer een aanvulling van 2 bedels bij mijn armband 
de Double Wedding Ring en Amish Diamond.
Ze er vlug bij aangemaakt.
Hij wordt erg leuk.

Wat quilten en handwerken betreft heb ik de afgelopen weken me vermaakt
met het maken van kussentjes voor mijn DD.


De 2 verschillende kanten 
De ene met blokken en de ander met strepen.
Ze zijn 50*50 cm voor op de tuinbank
Ze wilde graag lekker veel kleur en dat is het dus geworden.

Dit laat ik dus maar gelden voor een affo voor April, 
dan ben ik toch nog bij met mijn Challenge om iedere mand dit jaar iets af te maken.

En met de hand weer eens 2 blokjes voor de Sweet Memorie.
Wat zijn het toch mooie blokken en stoffen die Marjolein heeft bedacht.



8 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Van harte beterschap met je DH, wat is en blijft het toch een rotziekte, ik mag mij gelukkig prijzen dat het hier goed gaat.
Wat een mooie armband en een lieve kussentjes!!!

Groetjes
Ines

Elly zei

Wat vervelend voor jullie toch, maar toch wel fijn dat het weer wat beter gaat. Wat doe je toch nog veel zeg, meer dan ik op het moment en wat een prachtige armband.Sterkte en succes met je quiltwerk. groetjes

Needled Mom zei

I am so sorry to read that your DH is back in the hospital once again. I hope he is home soon.

I am sure that your daughter was thrilled with the pretty cushions. I like how you made both sides different.

Those blocks are gorgeous!!!

Marion zei

Wat vervelend dat jullie verblijf in het zorghotel eerder moest worden afgebroken en je man nu weer in het ziekenhuis is. Wat een rotziekte! heel veel beterschap en sterkte!!

pauline zei

He, ik had jullie van harte een zorgeloze vakantie gegund. Je lekker laten verwennen in een zorghotel en even lekker relaxen. Wat jammer dat het anders gelopen is. Wat knap van je om toch nog zo'n positief berichtje te schrijven. Een snelle beterschap gewenst voor je DH en nog een fijn weekend,
Pauline

Maria zei

Hoping your DH stay in hospital is not long and he is home with you soon.
Your DD will be delighted with her gorgeous cushions. They are lovely and bright.
Your blocks look great too.

Hugs
Maria

Elly (creatieveling Elly) zei

Het wil ook niet erg lukken met je man. Hopelijk herstelt hij nu zo dat hij toch naar huis kan.
Sterkte
lieve groetjes Elly

Guusje, zei

Beterschap met je DH. Ik hoop dat hij weer gauw thuis is. De aanvulling voor je armband zijn leuk en wat heb je een geweldig boek, heerlijk om in weg te dromen. De kussentjes en blokken zijn ook erg leuk en mooi.