vrijdag 17 juni 2011

Een berichtje van mij!

Zo weer een week voor bij.
Wat gaat de tijd toch snel.
Vooral als je je nooit verveelt en dat doen wij quilters nooit tenslotte.
Hier weer een blokje van de Sweet.
Verder heb ik me even gestort op EQ7 die had ik al een tijdje, maar deed er niets mee
En toen ik hem opstartte deed hij het niet meer.
Iets met een verlopen activatie, maar gelukkig geschreven naar Amerika en Ja wel
een nieuwe activatie gekregen gratis en hij doet het.
even puzzelen ermee en  weer een avond voor bij.
Life goes fast when you have fun

Dit is wat er ongeveer uitkomt voor mijn kussentjes met 
de stof van het vorige blogje.
Grappig dat je dan zo kan draaien met de blokken 
en het er heel anders uit zit. Zo krijg je nieuwe  ideeën.
Nu nog effies maken (haha)

Deze week ook nog wat veranderingen in huis.
Er is nu toch een bed in de woonkamer gekomen voor DH.
Hij gaat namelijk steeds meer slapen en 
dan is het dit toch minder vermoeiend en gezelliger.
De hulp gaat goed, wel veel administratie door het PGB,
maar daar draai ik mijn hand niet voor om.
Kost alleen ook weer veel tijd.
Wel woensdag weer mijn vrije dag genomen.
Nu naar Utrecht heerlijk met vriendin geleuterd.
Tot zo weer mijn verhaaltje
iedereen fijn weekend Dorine

10 opmerkingen:

Maria zei

Dorine your blocks always have such beautiful points.
Pleased you had a nice day out with your friend.

Juicybear zei

Dat worden vast mooie kussen, goed van je dat je zo kranig blijft met dit alles, ik wens jou en je man heel veel sterkte toe in deze tijd.
Groetjes Anneke

GRANNY'S HOUSE zei

Ziet er weer mooi uit en geniet van je dagje uit, volgens mij blijft het redelijk droog vandaag.

Groetjes
Ines

Guusje, zei

Het ontwerp ziet er mooi en goed uit. Fijn dat je weer lekker een dagje ertussenuit bent geweest. Verder heel veel sterkte met alles.

Needled Mom zei

It looks like you will have fun with the EQ7. Your completed block is beautiful.

I am glad that you had another enjoyable Wednesday out.

The weeks do fly by when you are so busy. I am hoping that everything continues to go well for you and your DH.

Annelies zei

Goed weekend Dorine !

Bears with a HEART zei

Wil jullie samen veel sterkte wensen, zo fijn dat je DH thuis kan zijn.

Corry zei

Wat een prachtig blok is dat geworden. Je maakt ze zelf met dat programma. Zeker wel leuk en hoe werkt dat programma, ik heb nl. nog nooit echt gezien. Ik wens jullie een fijn weekend toe. Groetjes Corry

Shirley zei

Wat een schattig blokje heb je weer gemaakt, en ooh dat uitstapje dwars door de polders naar Leintje klinkt goed. Bed voor DH beneden, zal meer rust geven, en zeker gezelliger voor beide, maar wat een stap ook. Fijne zondag nog.

Daniëlle zei

Wat gaaf dat je de activatie zomaar kreeg, kun je weer lekker van die mooie ontwerpjes tekenen! Bed benee, scheelt zoveel energie. dikke knuffel, Daniëlle