woensdag 20 mei 2009

Nieuwe start

Vandaag een nieuwe start gemaakt met mijn blog.
De achtergrond aangepast met scrap your blog.
Heel leuk om te doen.
Ik geloof wel dat ik nu tevreden ben met deze uitstraling.
Waar ben ik op het moment mee bezig.
Nog laatste kleertjes maken voor de kleindochters voor de zomer.
Voor ons quiltclubje heb ik het 2 de blok klaar.
We hebben in flevoland een bee en daar maken we met zijn 5 een een quilt.
Heel gezellig en leuk om hem gezamenlijk te ontwerpen en uit te voeren.
ieder maakt hem met haar eigen stofjes en toch wordt het een geheel.

Mijn hexagon quilt schiet op, die maak ik geheel met de hand.
Morgen zal ik hier foto's van maken en dan hier laten zien hoe ver ik nu ben.
Morgen is er hier in de stad de stoffen beurs kijken of ik daar nog wat lapjes kan scoren.
Zo dit is het voor nu morgen verder.

2 opmerkingen:

Klaske zei

Succes met de nieuwe start!Mooie blog heb je er van gemaakt , Dorine, zie je wel met behulp van mede blogsters komen we er wel!!!
Veel plezier op de stoffen beurs,
groetjes Klaske

Marie-José H zei

Goede start met je blog. Ziet er mooi uit.
Marie-José H