donderdag 6 augustus 2009

pakje........



Heerlijk vanmorgen de postbode aan deur met een pakje.
Dit had ik besteld bij Wilma.
Het stofje voor de randen voor de AQ

En het patroontje voor de quilt die ik ook nog eens wil maken.
Met de engeltjes en Never give up.
Dit is met stichery.
Waar ik daar de tijd voor moet vinden weet ik nog niet.
Ook wat basis KLOSJES (echte houten!!!!)met quiltgaren.
en een Jellyroll van Lecien Antieque rose.
Daar zitten wel ook de stofjes in die ik bij de AQ gebruik, maar hier ben ik helemaal weg van
en is ook mooi voor de Never give up quilt.
dus ligt er een heel mooi wimmetje te wachten.
heerlijk om naar te kijken en weg te dromen.
Nu ga ik weer in de tuin verder aan de hexjes.



7 opmerkingen:

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat heb je weer een mooie dingen gekocht. Die twee engeltjes en de stitchery! En je AQ is ook heel apart met die applicaties.
Je randstof lijkt wel wat op de mijne, die ik voor één van de randen heb gekocht, alleen is die van mij groen. Ik ben blij, dat ik bij ben.Die jellyroll lijkt me ook heel mooi.
Groetjes, Cisca

katrien zei

heel leuk stofje voor het boordje.

Francien zei

Prachtige dingen had je besteld Dorine....en heerlijk is het als er een pakje aankomt en alles lekker kunt uitpakken en bekijken...prachtige jellyroll ook.en de aq wordt schitterend...leuke randstof dat kleine bloemetje...succes verder..
groetjes Francien.

Daan zei

Hoi Dorine,

Wat is die schitterend aan het worden, en wat een leuke dingen heb je weer besteld bij Wilma. Ik zit ook te wachten op een mooi pakje.

Fijne zonnige dag

Groetjes

Daan

wilma zei

Wat een mooie aankopen hé??!! Het is voor mij ook steeds een feest om de pakketjes klaar te maken...
:o)

Peti zei

Wat ben je lekker bezig, Dorine, zo mag het wel een tijdje mooi weer blijven, lekker handwerken in de tuin! Een fijn weekend, groetjes Peti

Balsemien zei

Hoi Dorine,
Leuk dat je je eigen draai aan de AQ gegeven hebt door er 'druppels' op te appliqueren. Ik weet nog niet wat ik behalve de sterren ga doen, ik wil ook even in het boek van An Moonen kijken voor inspiratie en ideeen...