maandag 22 maart 2010

Nieuwe blokken mijn SBS

Hier 4 nieuwe blokken van mijn SBS
wat is het toch leuk om dit zo rustig met de hand te maken.
Ik ben van mezelf best een opgewonden standje, maar hier word ik rustig van en het geeft nog resultaat ook. Niet te geloven(haha).
De stofjes zijn echt super om zo te verwerken.
Churn Dash
True Lovers Knot

Windblown Square

Card Trick
Er liggen er ook al weer geknipt dus volgende week weer een vervolg.
De blokken voor de Sweet liggen ook al geknipt in het Hobbs boek te wachten.

12 opmerkingen:

Klaske zei

Mooie blokken,Dorine!! Ik vind het ook heerlijk om de blokjes met de hand te maken!

katrien zei

Hele mooie SBS blokjes.
En een hele leuke hartjesquilt.Je verzameling siggies groeit ook aan.

Berna zei

De blokjes zijn weer heel mooi Dorine.

ria vogelzang zei

Geweldig dat je je ook hebt aangemeld voor de SBSbee, Dorine!
En je blokken vind ik zo'n mooie kleurencombinatie!
Fijne dag!

Erna zei

Ze zijn weer prachtig. Groetjes, Erna

Margreet zei

Wat leuk dat je meedoet met de SBS-internetbee! Ik zet je erbij en de 20e gaan we elkaar laten zien welke blokken we gemaakt hebben. Gezellig! Groetjes, Margreet

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een mooie blokken, Dorine, met de hand werken is idd rustgevend!
Groetjes, Cisca

Needled Mom zei

Your blocks are just beautiful. I, too, love to do handwork.

Wilmakuin zei

Prachtige blokken!! Ik heb er al helemaal zin in...
Een nieuw project is altijd leuk toch??

Guusje, zei

Wat een mooie blokken heb je er weer bij en ja het handpatchen geeft heel veel rust.

Maya zei

Mooie blokken, het zal vast een mooie quilt gaan worden!

Inge Slaats zei

Ik heb net een reactie geschreven, maar ik denk dat er iets is misgegaan.
Je SBS-blokken zijn enig, lekker fris in dat rood-wit-blauw.
Ook de hartjesquilt vind ik super.