woensdag 21 april 2010

Sweet memorie

De afgelopen dagen de 2 nieuwe
blokken gemaakt van de Sweet Memorie.



Ze zijn weer mooi geworden.
De kleurcombinatie is toch echt heel mooi gevonden door leintje.
Ik ben ook bezig geweest met de applicatieblokken.
Nog 3 doorstikken met een siersteekje en dan zijn die ook klaar.
En zal ik ze op mijn blog tonen.
Dan nog de logcabins en ik ben weer helemaal bij.


Morgen een dagje uit met mijn 2 quiltvriendinnen.
eerst naar Wezep voor de quiltexpo http://www.devingerhoed.jouwweb.nl/
en dan na de lunch door naar  Oene de witte pimpernel
Dat wordt dus een gezellig dagje.

7 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Ik vind het echt een heel mooie kleurencombinatie!! En zulke lieve stofjes, vooral die met die heel kleine bloempjes! Wat een schatjes!!

Astrid zei

I love the blocks! Very beautiful!

Quiltpassion.blogspot.com zei

Prachtig zijn ze, Dorine. De mijne zijn ook bijna klaar.
Veel plezier op je quilttripje!
Fijne dag, Cisca

katrien zei

Wat een mooie blokken.

Maria zei

Your blocks are lovely and the colours look great together.

Yvonne aka sommeke zei

OOoh mooie blokken!
Fijne dag gehad?

Annelies zei

Leuke blokken en mooie stofjes !