vrijdag 21 mei 2010

Siggies en cadeautje


Hier weer even een foto vaan de siggies die ik deze week heb gekregen.
Het blijft zo leuk al die post en contacten.
Dank weer Ella uit Tiel
Clementine uit katwijk en
Carine uit brugge in Belgie











Deze week ook alvast cadeautjes ontvangen voor mijn verjaardag.
Een daglicht lamp met loupe. Echt heel handig heb ik nu al bekeken.
 en heerlijke klosjes en kleurtjes voor het naaimachine borduren.
Dank Maud voor de snelle service.
Volgende week de 26 ste word ik 60 jaar
Oh woeps wat klinkt dat oud!!!!!!
Zo voel ik me nog niet hoor...................
die zaterdag hebben we dan een feestje omdat DH dit jaar ook 70 wordt
en we 10 jaar samen zijn.
Dus dit gaan we gezellig met familie en vrienden vieren.
Je moet proberen te vieren wat er te vieren valt
zo lang het kan zeker gezien de gezondheid van DH

5 opmerkingen:

Annelies zei

Leuke siggies heb je ontvangen en wat een mooie cadeau's.
Geniet maar alvast voor !

Needled Mom zei

I know that you will have a lot to celebrate and it is always best to do it with family and friends.

Your siggies continue to grow. It is so exciting to meet the wonderful people who exchange them with us.

I hope you have a fabulous weekend!!

katrien zei

Leuke siggies en leuke kadoos.

Guusje, zei

Wat een prachtige cadeau''s heb je gekregen daar zul je veel plezier van hebben en wat een prachtige siggies. Alvast van harte met je DH en je hebt helemaal gelijk vieren wat je kunt vieren. Een heel fijn en gezellig weekeinde toegewenst.

Jossie zei

Wat ben je verwend Dorine. Mooie siggies en alvast een paar prachtige cadeaus voor je verjaardag. Een loep begint langzamerhand wel handig te worden. Ik zit wel eens met twee brillen op.....(niet verder vertellen....!)
Ik wens je een heel fijne dag met veel verwennerijtjes.