donderdag 22 juli 2010

under construction

Ja er is hier veel (underconstruction).
Mijn computer heeft de geest gegeven, de harde schijf zei doe het zelf maar.
Dus nu werk ik even op de laptop tot dat mijn DH een andere computer weer voor mij werkbaar heeft gemaakt.

En tevens ben ik met mijn werkkamertje bezig.
Daar stond ook nog het ledikantje voor de kleinkids,
maar die worden daar nu te groot voor en kunnen dus prima in het grote bed slapen.
Dat staat daar ook.
dus er komt een mooie hoek vrij.
Nu heb ik een ladenkastje besteld, komt als het goed is vanmidddag en dan komt daar een werkblad op.
de hoogte is dan 88 cm en dat is precies goed om op stahoogte te snijden.
de plaat die erop komt is 60* 120.
Dus perfect voor mijn snijmat, er boven komt een grote plaat zachtboord en dan kan ik mooi mijn blokken enz opprikken.
Ik krijg dan een super werkkamertje.

Op dit moment komt er verder weinig uit mijn handen.
Te warm en ook even niet zo'n zin.
Als het kamertje klaar is zal ik jullie foto's tonen.
Ik heb nu alleen maar zin om al die laden te vullen met mijn mooie lapkes.........

groetjes en hou het hoofd koel en de handen bezig.



3 opmerkingen:

Elly zei

Wat leuk he, om zo lekker met je eigen plekje bezig te zijn. Nou ik heb ook niet veel gedaan met die warmte. Veel plezier met inrichten.

Needled Mom zei

It sounds very exciting. My computer is also mot working so I am on my laptop. It will be fixd hopefully next Monday.

GRANNY'S HOUSE zei

Heerlijk zo'n kamertje, ben benieuwt naar de foto's, hopelijk heb je weer snel een eigen comp, want we kunnen niet meer zonder ;-))

Groetjes
Ines