vrijdag 11 februari 2011

Gelukkig weer thuis en taart of een cupcakeje

Gelukkig manlief weer uit het ziekenhuis.
Weer een grote hoeveelheid prednison er in, dan neemt de benauwdheid vlug af 
en de rest hebben we allemaal thuis en
kan ik zelf ook voor hem regelen en
verzorgen doe ik met liefde.........
En er gaat toch niets boven je eigen bedje.
Met een lekker kopje koffie en maar wat lekkers erbij,
 want ook al komt het vaak voor,
 toch blijven we het vieren als hij weer thuis is.

Of zijn deze cupcakejes gezonder?????

En er ook nog maar een paar gemaakt van de Kaffe Fasset stof voor zoon en schoondochter

10 opmerkingen:

Maria zei

I am so pleased Louis is home. I know he will take good care of him.
Oh I would love to join you for coffee and cake. Yum!!
Your cupcake pincushion is lovley too.

Elly zei

Fijn dat je man weer thuis is en wat heb je je blog leuk gemaakt.
Je cupcakes zijn echt heel leuk.
Fijn weekend geniet maar van elkaar.

GRANNY'S HOUSE zei

Ik zou gaan voor de eerste en als die op zijn voor de cupcakejes, maar ja ik ben daan ook een snoeper.
Heerlijk Dorine dat hij weer thuis is en ik zou dat ook elke keer vieren.

Groetjes
Ines

Guusje, zei

Fijn dat je DH weer thuis is en kan me voorstellen dat je dat iedere keer weer viert. Je cupcakes zien er erg leuk en lekker uit.

Terray zei

Wat fijn dat je man weer thuis is.
Dat verdient uiteraard een taartje mmmm lekker hoor
En die cupcakes zien er ook uit om te smullen. Leuk gedaan.

Ik wens jullie saampjes een fijn weekend
Groetjes
Tertia

Berna zei

Beterschap voor je man!

Mascha zei

Fijn dat je man weer thuis is. Je cupcakejes van stof zien er schattig uit.
Groetjes Mascha

ria vogelzang zei

Gelukkig is je man weer thuis. Ik hoop dat het nu echt beter mag gaan.
Heel veel sterkte met alle dingen op jullie pad en geniet vooral van elkaar!
En wat een prachtige cupcakejes!
Goed weekend.

Bears with a HEART zei

Och Dorine, wat een zorgen weer. En wat fijn dat jij zoveel zelf kunt, wat een rust zal dat ook geven voor je DH.
Logisch dat je iedere thuiskomst "viert".
Ik wens jullie beiden sterkte en veel goeds.

Anoniem zei

Fijn dat je man weer thuis is: wens hem beterschap toe. Hopelijk is hij nu voorlopig weer verlost van het ziekenhuis.