dinsdag 17 april 2012

Midweekje quilten

Dinsdagmorgen zijn we naar de quiltwinkel de Scholekster gegaan In DenBurg



we werden hier ontvangen door Diana met koffie en eigengebakken taart. Heerlijk zo werden we weer verwend.

Hier showt Diana de quilt waar ze aan het werk mee is.
Prachtige kleuren combinatie

Deze quilt is door een cursist van Ineke gemaakt.

Mooie sterren, iedereen ging weer met een goed gevulde tas hotelwaarts.

Hier is Elly mee bezig.


De quilt waar ik aan bezig ben wordt voor mijn kleinzoon en eentje voor mijn kleindochter.En ik heb mijn medequilters beloofd dat ik hem niet op het blog zal tonen. Pas wanneer hij af is en ik hem aan hem geef. Ik heb met mijn schoondochter een kleine weddenschap dat ik het toch niet kan laten om eerder een foto te laten zien.
Dus nog even geduld.............

3 opmerkingen:

Needled Mom zei

I got the translator to work this time. Yeah.

Those are some pretty quilts. It looks like it was fun too.

I will keep my eye open for the completed quilt!!!!

GRANNY'S HOUSE zei

Ik ben je steeds kwijt, heb je dus maar weer opnieuw toegevoegd.
Volgens mij heb je het reuze naar je zin gehad en heb je veel te weinig gegeten ;-))

Groetjes
Ines

willeke zei

Nog een paar nachtjes slapen, dan mag ik ook weer!!!!

groetjes,