vrijdag 9 november 2012

weer thuis

Vanmiddag weer thuis gekomen na een heerlijke week erg vermoeiende week.
Het is toch echt een feest zo op Texel 
de sfeer is net een warm bad.................
er wordt met elkaar geleefd en gelachen.
De verzorging in het hotel is super.
En de rol van Ineke is natuurlijk SUPER
Zonder haar bezielende, lieve, vrolijke en gezellige  aanwezigheid
zou het nooit zo leuk en leerzaam kunnen zijn.

Allereerst moet ik mijn blog bijwerken.
Ik had van de week via de ipad wat gepost 
en toen ben ik mijn achtergrondje kwijtgeraakt.
nu moet ik weer op zoek naar dat leuke motiefje van dat stofje. 
Het moet ergens op de computer staan, maar waar?????

Morgen ga ik weer naar Den Dolder voor het quiltcafe.
Dus ik denk dat ik het pas zondag weer op orde heb.
Dus nu maar even deze achtergrond.
Hier wat werken van de applicatie dames
 Deze zijn van mij inmiddels is er al weer eentje klaar, 
maar nog niet gefotografeerd. dus foto volgt.

 deze van Annie
 Hier heeft Netty haar best opgedaan
 Deze zijn van Anneke, maar deze zijn allemaal met vliesofix gedaan
deze van Sylvia leuk met die donkere stof
Dit is van de dames die met de applicaties bezig waren.
in een volgend blogje zal ik wat van de andere werken laten zien.

5 opmerkingen:

Marina Fluit zei

Je hebt aardig doorgewerkt Dorine! Ik zie je morgen in den Dolder op het quiltcafe van Ineke, je weet wel dat is die mevrouw die op Texel woont ;-))

Guusje, zei

Wat een mooi applicatie werk en wat fijn te lezen dat je het zo leuk hebt gehad. Veel plezier vandaag.

Sylvia zei

Fijn dat je het leuk gehad heb en natuurlijk weer een hoop geleerd.
Veel plezier in Den Dolder,gr.Sylvia.

Christine zei

Oh Dorine, nu zie ik tot mijn spijt dat ik je blpgpost van Woensdag heb gemist dus vandaar dat nu pas reageer.
Wat een heerlijk uitziend weekje vol met heerlijk werkende en kletsende dames.
Dat ziet er gezellie uit zo.
Wat een prachtige harten, elk weer anders maar allemaal super leuk.
Nu zit je weer op een andere wei hahaha.
Nou meid, je verveelt je niet he.
Knuffels Chrissie

MarjavdN zei

Hoi Dorine,
Ik heb je blog gevonden, hoor! Bedankt voor alle gezelligheid op Texel!