zaterdag 15 december 2012

Cadeautje




Eindelijk kon ik vandaag mijn cadeautje van Marina's Quiltcorner ophalen.
Het is de verloting van de maand december.
Ik had daar een heerlijk ufo dag, maar daar wil ik morgen over schrijven.
Nu dus alleen de foto van een charmpack van Moda double chocolat.
Een stuk zelf uitgezochte achtergrond stof.
Het patroon voor een quiltje hiervan te maken om quiltpins op te verzamelen.
En mijn eerste quiltpin, een naaimachientje.
Dank Marina voor dit super cadeau en weer een verslaving erbij.........
Morgen verder...............

4 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat een mooi cadeau.

GRANNY'S HOUSE zei

Zulke cadeautjes zijn altijd welkom :-)

Groetjes
Ines

Ageeth Dorsman zei

Dat is een prachtig cadeautje, dat je
hebt gewonnen; heel veel plezier ermee
(en met je nieuwe verslaving...)!
Groetjes van Ageeth

Ria van Kasteel zei

Hoi Dorine, leuk blogje heb je en je gaat lekker met je hartjes. Ook ik had bij Marina dit mooie pakketje gewonnen. Vandaag heb ik het compleet met pins op log gezet. Als je wilt kijken www.riasquiltingplace.blogspot.com

Ben benieuwd hoe die van jou gaat worden.
Groeten van Ria ;0)