woensdag 22 mei 2013

Bloemen hexjes weer verder




Zo ook de hexjes maar weer eens tevoorschijn gehaald.
En op mijn bed uitgelegd.
Het middenstuk had ik al heel lang klaar.
Vorige zomer heb ik ook wat gedaan. Maar nu heb ik alle zwarte randen om de bloemen voor de rand klaar





Nu het zo ligt kan ik ook bepalen waar welke bloem moet komen.
En ze met een paar honderd gele hexjes er tussen "even" aan elkaar maken.
Dus dit ligt nu ook weer standaard beneden, (buiten de hartjes )want hij moet toch echt ook eens een affo worden.
De stof voor de achterkant had ik vorig jaar gevonden een hele mooie bloemenstof.
En als de top klaar is wil ik hem laten quilten, want dat wordt me te gek.



- Posted using BlogPress from my iPad

8 opmerkingen:

Ria van Kasteel zei

Wat een mooi werkstuk petje af ik doe het je niet na.

Groetjes van Ria.;0))

Mieke van Minnen-Kanis zei

Wat wordt hij mooi zeg, en zulke warme kleuren. Je moet wel heel veel doorzettingsvermogen hebben om hem af te maken. Heel veel succes ermee de komende tijd. groetjes Mieke

Sylvia`s Quilts zei

Hij is echt te gek,, zo mooi, groot gelijk dat je hem door laat quilten.
Gr.Sylvia uit La Douce France.

Astrid den oudsten zei

Wat mooi gedaan moet ook maar eens aan de hexen gaan beginnen

Groetjes,Astrid

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een mooie gaat dat worden Dorine !!!

Groetjes
Ines

Guusje, zei

Hij wordt heel erg mooi.

Unknown zei

Wat een prachtige quilt in wording! Je hebt wel engelengeduld hoor.

Maria zei

Have a very Happy Birthday Dorine. I also have a photo just like yours. It was my passport photo. Big bow and all.