donderdag 24 oktober 2013

Mooie lapjes geverfd .......

Dit zijn de lapjes van de 2 de keer stofverven
Gisteren alles gespoeld,  dit keer heb ik de wasmachine gebruikt
dan even door de droger en gelijk alles gestreken
en bij het strijken had ik iedere keer weer
OH Ah Wat zijn ze mooi geworden


Hieronder volgen wat lapjes uitgelegd
Deze keer heb ik ook gewerkt met knopen en elastiekjes en draaingen
en minder kneden als de vorige keer
Daardoor krijg je meer wit 
Het lijkt wel een wondertje vind ik.
Deze lag in een vierkantje Je ziet echt de spiegelbeelden








ook weer met spiegelbeeld
Dit vind ik net een soort kathedraal


 Detail ik zie in het vlekje midden een gezichtje............
En dit was weer het afvallapje ook heel grappig geworden
Al met al ben ik super blij ermee
wat ik er mee ga doen moet ik nog over nadenken
maar nu eerst mag ik er naar kijken en aaien.................
Ik ga zeker verder met experimenteren.

3 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Weer een hobby erbij, leuk hoor Dorine.

Groetjes
Ines

Ria van Kasteel zei

Wat een prachtige lapjes Dorine, ik denk dat wij Martha ook maar eens moeten uitnodigen, ik heb nog verf en lappen genoeg.

Groetjes van Ria ;0))

Anoniem zei

Hoi Dorine,
Wat zijn ze leuk geworden!Mooi blauw voor de sterren van de miniquilltjes.
groetjes Karin (m&m)