maandag 4 november 2013

Eerste dag van de midweek

Na weer een heerlijke nacht slapen en een lekker ontbijtje was
het weer tijd om even naar Den Burg te gaan.
Even gewinkeld....
Toen terug in de Pelikaan en Ineke had de zaal al ingericht.
Een fijne plek uitgezocht en mijn spullen geiinstalleerd.
Na de lunch begon dus echt de quiltmidweek.
Het gebruikelijke voorstellen was eigenlijk niet nodig want het zijn allemaal oude bekenden.
Heerlijk om iedereen na een jaar weer terug te zien.
En 4 zelfs sinds april, zij komen ook 2 maal per jaar.


Eerst heb ik even dit mini quiltje afgemaakt.
Daar was ik thuis al mee begonnen voor de miniquiltclub.
Topje is dus klaar.


Ik moest toch wachten op de uitleg van mijn projectje voor deze week.



Deze week ga ik strand huisjes bouwen.


Dit is al mijn eerste huisje.
Het is paperpiecing en gaat als een speer.
Naast dit project ga ik morgen ook oefenen met handquilten.
Van Ineke en Ank hoop ik veel tips te krijgen en dan kilometers maken is me verteld.

Na het diner ( waarvan ik geen foto heb)
morgen zal ik speciaal voor Marina foto's maken van het eten....

was het weer tijd voor de show and tell
Weer heel mooie quilt gezien.
Ik zal de foto's later wel laten zien



Een overzichtje van de zaal en hoe hard er al gewerkt werd.


- Posted using BlogPress from my iPad

2 opmerkingen:

Marina Fluit zei

Leuk je sterren mini en je eerste strandhuisje is ook schattig! Leuk gebruik van je stofje en inderdaad paperpiecing gaat als een speer ;-) ik wacht op je eerste lekkere foto :-)
Veel plezier weer morgen!
Groetjes van Marina

GRANNY'S HOUSE zei

Klinkt allemaal heel gezellig en wat zijn je sterretjes leuk geworden, de strandhuisjes lijken mij ook erg leuk om te doen.

Groetjes
Ines