dinsdag 21 juli 2009

even uitproberen.

Mijn eerste uitprobeerseltje voor de hartjesquilt voor mijn kleindochter. Het is met paperpiecing en het middelste hartje is met vliesofix.
Trouwens ik kreeg van iemand een tip, als het loslaat van het papier even een klein beetje lijmspray ertussen. Dat werkt prima, dus dat probleem is ook weer opgelost.
Uiteindelijk moet hij ongeveer 140 bij 200 cm worden met roze en rood.
Nu ik dit probeerseltje heb kan ik stofjes gaan snijden.
Dat gaat wel!! mijn hand is weer wakker geworden (lol)

3 opmerkingen:

Willie zei

Hoi Dorine,een kleur naar mij hart. ik ben gek op rood.En volgens mij wordt het een aparte hartequilt, leuk hoor.

Elly (creatieveling Elly) zei

Zo te zien kun je voorlopig even voort. Mooie kleuren heb je gebruikt.

Jossie zei

Wat een heerlijke kleuren Dorine. Deze quilt wordt vast een heel groot succes!