vrijdag 31 juli 2009

klosjes update



Mijn Boeddha waakt en lacht om mijn klosjes.........

Deze week is de oogst 15 klosjes dus in totaal heb ik nu 42 klosjes klaar.
Er liggen er nog 5 geknipt en dan moet ik weer verder kijken naar de stofjes.
Bij de verjaardagslapjes zat ook een fel roze lapje. Deze wel gemaakt, maar hoe in te passen in het totaal? Ach eerst maar verder en dan zal ik wel zien.
Ik ben met veel projecten tegelijk bezig.
volgende week maar weer eens aan de hexjes................

6 opmerkingen:

Else zei

Mooie klosjes deze week en zoveel! Fijn weekend, tot klos Else

YokkoBears zei

Hele mooie bloemenklosjes heb je gemaakt.

Joke zei

Je gaat lekker!
15 Klosjes in een week is best veel en ze zijn leuk!

Succes ermee en tot de volgende update maar weer.

groet, Joke

gerda zei

ziet er mooi uit..misschien een paar roze erbij maken...dan is het beter te verdelen...de boedha is in elk geval tevreden...

Gerda Hartman zei

Mooi zeg en een behoorlijke score voor een week.

Blackbird zei

Wat ga je weer als een speer! Ze zien er goed uit Dorine, dus dat belooft een mooie quilt te worden. Vanaf deze week ga ik ook weer serieus klossen, want ze zijn gewoon te leuk!

Groetjes, Leintje