zondag 12 juli 2009

Geen klosjes, kleinkids

Vandaag geen klosjes deze week niets van gekomen. De stof voor de antieke quilt kwam binnen en toen gelijk aan het snijden gegaan. nog geen tijd gehad om te naaien daar ga ik denk ik vanmiddag mee aan de slag het regent toch.

Mijn 2 oudste kleinkinderen van beiden 4 jaar zoontje van DS en dochtertje van DD kwamen logeren en dan heeft Oma haar handen vol.


Naar de boer aardbeien plukken, ezeltjes en kippen bekijken en zelf eitjes rapen.

Koekjes bakken zelf kneden en dan bakken en daarna versieren.
Megamindy was ook even langsgekomen.
want ja verkleden hoort erbij
Zelfs je neefje versieren met speldjes in zijn haar.
Wij en zij hebben genoten vooral van de gesprekken die ze samen hadden. En ja samen slapen in het logeerbed van oma. vrijdagavond was ik versleten en ook gisteren heb ik even bij moeten komen. Maar we hebben genoten van die kleintjes.

2 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat leuk om je kleinkinderen op bezoek te hebben gehad ze hebben zoveel energie en brengen zoveel vreugde en volgende week beter zullen we maar zeggen.

Berna zei

Een trotse oma, dat zie ik wel. Geniet maar lekker van die kids, voor je het weet willen ze niet meer logeren omdat ze zich "te groot" vinden. En rust daarna maar lekker uit.