donderdag 10 september 2009

Ik zie sterren en kleinkids


Hier een collage van mijn 4 lieverdjes.
De 2 bovenste zijn broer en zus van 4 1/2 en 2 jaar van mijn zoon.
De onderste zijn 2 zusjes van 4 1/2 en 1 1/2 van mijn dochter.
Dinsdag had ik de hele dag de jongste.
Woensdagmiddag en avond en nacht die 2 van mijn zoon.
En ja dan heb je het als oma druk, maar wie geniet er nu meer opa en oma of de kleinkids????
Gisteravond wel toch ook wat kunnen handwerken.
9 sterren gemaakt nog wel zonder randjes.
Ik krijg er steeds meer handigheid in.

En ja toen kwam ook dinsdag het envelopje van Leintje voor de Sweet Memorie
Oh wat een mooie stofjes, maar ik mag nog even niet beginnen.
Eerst die sterren rand klaar.
Ik heb echt te veel projecten.
Ik moet eens nadenken hoe ik het nu ga aanpakken.
Vanavond weer naar de bridge, vorige week waren mijn maatje en ik zo maar eerste geworden.
mooi begin van het seizoen.

3 opmerkingen:

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een schatjes, je kleinkinderen.
Je sterren zijn mooi, prachtige kleuren gebruik je. Wat ben je streng voor jezelf, eerst de sterrenrand afmaken voor je aan de SMQ mag. Ik ben al begonnen, maar je hebt wel gelijk: je gaat je opgejaagd voelen met zoveel werk onderhanden.
Groetjes, Cisca

katrien zei

Leuk je kleinkids .
En hele mooie sterretjes heb je al.

wilma zei

Wat een schatten!! Wat een heerlijkheid die kleinkinderen!!
Je sterren zijn erg mooi!!