woensdag 2 september 2009

Hartjes voor mijn hartenlief


De eerste 24 hartjes voor de quilt voor mijn hartenliefje, mijn oudste kleindochter zijn klaar. Het moeten er in totaal 72 worden dus nog even te gaan. Ik heb alles in pakketjes gedaan met de paperpiercing en het gaat wel lekker snel zo op mijn Bernina. Deze heb ik maandagmiddag en dinsdag middag en avond gemaakt.
Muziekje er bij en ik heb het naar mijn zin.
Het tasje van de friendship bag is op de bus. Dat viel nog tegen het opsturen per post. Behoorlijk duur. Maar goed! Ik ben benieuwd wat en wanneer ik iets krijg en waarvandaan.................
Vanmiddag weer achter mijn hartjes en morgen vroeg naar DD om op ziek kleinkind te passen.
En morgenavond begint Bridge weer.
Leuk om iedereen na de zomer weer te zien.
Fijn dagen iedereen. Dorine

5 opmerkingen:

Anita zei

Ik heb net een doosje gehaald voor mijn tasje. Ben benieuwd wat het aan post gaat kosten, Erg leuk die hartjes.

katrien zei

Heel leuk die hartjes.

Else zei

leuk je hartjes, dat gaat een mooie quilt worden! fijne dag, Else

Miranda zei

Leuk die hartjes! En over een pakketje versturen......ik weet er alles van. Ook vanuit Virginia is het niet te betalen. Maar zo af en toe moet het kunnen niet! Ben benieuwd naar je sterretjes, ik heb net mijn tweede klaar. Groetjes vanuit Virginia

Eila zei

Beautiful job!