donderdag 21 maart 2013

Lazy Afternoon

 Lazy afternoon, de top van dit koffie kleedje s klaar.
zo lazy was hij nog niet.
het ging wel heel lekker met de mallen van Marti Michell
maar het was toch nog een heel werk.


OEPS >
nu ik de foto zo zie, zie ik dat er een fout in zit
de 2 onderste hoek blokken zijn anders als de 2 bovenste
ik zie wat ik verkeerd heb gedaan.
even over denken of ik dit ga veranderen .
help dan moet hij helemaal uit elkaar.
Hij is zo ook wel mooi...... toch ......... twijfel twijfel
Maar natuurlijk lekker achteruit naaien,
hier zit een blok al weer in elkaar en nu goed.
op naar blok 2
 
 Om leuk in stijl te blijven wordt dit de achterkant,
dan kan ik beide kanten gebruiken.
helemaal leuk al die kopjes en koffiekan.
Straks dze dubbelen en dan quilten maar.
hoop hem af te hebben voor de volgende
les van de M en M club op 6 april moet lukken.
De applicatie hartjes zitten nu ook aan elkaar
de kleuren zijn in het echt veel beter.
 nu de randen uit gaan meten en die gaan appliquieren.
 
De gewone hartjes gaan ook gewoon door,
Die laat ik zondag weer zien.
 Met de hand moeten nu eerst de blokken
van de maand club van marina gemaakt worden
loop
 2 maanden achter en
 de maand januari moet over,
 omdat daar de achtergrond stof anders is.
Kleur verschil en
 dat is jammer gelukkig had Marina nog een stofpakketje.
 
Zo blijf ik lekker bezig het is toch koud buiten, dus wat doe je dan ????
 
Juist lekker bezig zijn met stofjes en lakpes


3 opmerkingen:

Christine zei

Neejjjjjj niet meer uit elkaar halen, dit moet gewoon zo Dorien, het is een machtige mooie quilt en meid, ik zweer je als je hem uit elkaar haalt, wordt je niet happy hoor.
Super zo, een eigen draai aan de quilt en geslaagd is hij, dat zal ik niet als enige zeggen tegen je.
Veel liefs Chrissie

Marina zei

Dorine,uithalen! Je gaat je eraan ergeren, omdat het patroon nu niet meer doorloopt. Tenminste dat doe ik, ben tenslotte niet voor niets bezig met de huisjes ;-) en zoveel werk is dit toch niet???
Succes, ik zie wel de 6e wat je hebt gedaan ;-)))

Ria van Kasteel zei

Heel goed dat je het veranderd hebt anders blijf je je er aan storen, heel erg mooi geworden en die hartjes zijn ook snoepjes.

Groetjes van Ria. :0))