donderdag 7 maart 2013

Marti en Me blok verder en nog een klusje.....


 Dinsdag lekker verder gegaan met
de Marti Michell liniaal set A

2 blokken gemaakt het moeten er 4 worden
en dan nog 4 anderen
ik heb besloten er een kleedje voor op tafel van te maken.
Met al die koffie en koekjes.
Mooi om naar te kijken. 
Maar aankomen niet!!!!!
 
Ik ben sinds gisteren nu echt met de weight watchers begonnen
Het moet er nu echt van komen.
Het gaat me steeds meer irriteren en ik kan steeds slechter lopen.
heel lang tegen aan zitten hikken, maar nu ga ik er echt voor.
Morgen gesprek met huisarts, en dan ook plan maken om meer te bewegen.
Help ik zet het hier nu neer dus ...........................................
 
Weer een blokje klaar van de hartjes
Celtic eigenlijk heel makkelijk
leek moeilijk, maar werkte lekker
 
Gisteren genoten van de zon en de tuin,
lekker mijn ramen gezeemd en wat rommel in de tuin opgeruimd.
Nu weer kouder en ik heb nog een leuke klus.
nou ja leuk????????????????
 
Zoonlief had een vraag.
Mam we hebben een theate doek wat 6.40 hoog is nu moet hij 4 meter worden.
Het doek is maar 16 meter breed.........
 de jongens hebben hem op 4 meter hoogte gemaakt.
Maar er zit aan de onderkant een brede band voor verzwaring.
Kan jij die er weer aanzetten.
Dus ik ben even bezig vandaag.
Als hij klaar is komt er nog een ketting in ter verzwaring en
 dan kan hij volgende week in Veldhoven hangen.
Dus even geen leuke blokken, maar kilometers

6 opmerkingen:

Annelies zei

Heel veel succes met de strijd tegen de kilo's.
Wat een mooie blokken !

ria vogelzang zei

Succes met je theater-doek!!
Lief, zo'n mam!
Je blokjes zijn weer prachtig!!! En dat schattige hartje!!
Liefs, Ria.

ria vogelzang zei

Succes met je theater-doek!!
Lief, zo'n mam!
Je blokjes zijn weer prachtig!!! En dat schattige hartje!!
Liefs, Ria.

GRANNY'S HOUSE zei

Zo dan, hij weet je wel te vinden ;-)
Je blokjes zijn bijna om op te eten.

Groetjes
Ines

Guusje, zei

Wat een mooie blokken en heel leuk als je die op tafel legt heb je alles al bij de hand. Heel veel succes met de WW. het gaat je lukken.

Ria van Kasteel zei

Het worden zeker leuke blokken en maar goet dat de koekjes op de stof zitten. En ik wens je veel succes met WW, ik weet er alles van.

Groetjes van Ria ;0))