maandag 4 maart 2013

Marti And Me Club

Afgelopen zaterdag was ik weer
in Den Dolder.
Van 9 tot 10 Was weer de marti and Me club.
vorige maand had ik die gemist vanwege de griep.
Gelukkig had Marina wel het boekje en de liniaal voor me bewaard
Vanmiddag heb ik lekker zitten spelen
met de set A van de linialen van Marti Michell
 Hier alles gesneden en uitgelegd
 
En hier is hij al klaar en het paste echt helemaal en
ging dus razendsnel met het 1/4 inch voetje op de naaimachine.
Ik heb hem gemaakt van het setje stoffen van deze maand.
Ga nu ook andere blokken uitproberen.

de kleuren vandeze zijn in het echt juist heel zonnig
Dit zijn  2 quilts die marina als voorbeeld heeft gemaakt
de kleine links met set A en de grote met set B.
Op haar blog schrijft ze er uitgebreid over.
 
Ria heeft er ook een leuk verslag overgeschreven.
de pin heb ik ook gekocht, dat is dan mijn tweede. dus ga ik ook maar Pins sparen.
 
 
Hierna was het quiltcafe, waar we allerlei voorbeelden kregen voor
het maken van een telefoon tasje.
helaas was ik mijn fototoestel vergeten .
Dus kan ik niets laten zien.
Ik zal eens speuren op andere blogs voor foto's
 
Na weer een heerlijk broodje
(bedankt weer marina voor de goede zorgen)
was het tijd voor de workshop hartjes quilt.
Hier  ben ik aan begonnen op Texel.
maar omdat er nog een plekje vrij was kon
ik gezellig blijven en  ben ik weer ijverig begonnen.
 
 Het pandau blok is ook klaar en
met het Hawaii blok is een begin gemaakt.
nu moet ik alleen het celtic blok nog maken
dan zijn de 9 klaar en kunnen de sashings ertussen.
 
 

 


7 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat een leuke dag heb je gehad en wat heb je mooie blokken gemaakt.

Dineke zei

Wat een leuk blok met de mallen gemaakt. Set A heb ik al jaren in huis en sinds vorig jaar ook set C. Moet ze hoog nodig ook eens echt gebruiken.

Elly (creatieveling Elly) zei

Ik ben ook lid van een MM club, maar dan ergens anders. Heb je bewust de achterlaag van je mallen er niet af gehaald. Sommige doen dit bewust zodat de mal iets stroever is, maar als je het weghaalt dan kun je het juist voor fussy cutting gebruiken.
Succes

GRANNY'S HOUSE zei

Ziet er weer prachtig uit en klinkt ook gezellig.

Groetjes
Ines

Terray zei

Jij hebt je niet verveeld dus.
Heerlijk toch dat je zo bezig kan zijn met je hobby samen met andere lieve mensen om je heen.
Groetjes
tertia

Marina zei

Dorine wat is het blok leuk met de Stoffenclub van deze maand 'Koffie Compleet' !
Krijg bijna zin om er nog eentje te maken, maar ik ben nu druk met de Seven Sisters en een ander quiltje van een Stoffenclun rolletje.
Ben zo benieuwd naar de rest van je quiltje!
Ria had vandaag ook al 3 blokken met set A bij zich en die waren ook al zo leuk.... Dat gaat wat worden volgende MM Club!
Groetjes
Marina.

Anoniem zei

Wat een drukte daar in Lelystad.
fijn dat je flow weer te pakken heb.
Tracey