zaterdag 27 juni 2009

Terug van vakantie en klosjes update









Zo terug van vakantie en nu eerst even een update van de klosjes.
De oogst is niet zo veel ik heb er nu in totaal 16.
Ik had het wel meegenomen, maar heb het meeste werk gehad aan de hexjes.

Daar is nu een hele grote ronde van klaar.

Ik zat heerlijk aan de tuintafel met mijn hond Roosje bij mij en natuurlijk een heerlijk kopje koffie.
Hoe ik verder zal gaan bij de hexjes quilt weet ik nog niet. In ieder geval moet ik nog iets bedenken voor de 4 hoeken, zodat hij op het bed zal passen. Ons eigen bed is breder dan hier, dit was in de vakantie bungalow.
Verder heb ik de boeken gelezen van Jennifer Chiaverini.
De doorgeefquilt en het geheim van de quilters.


Natuurlijk zijn we ook op goede dagen van DH op stap geweest.
Er is een papagaai verliefd geworden op DH







En ook hebben we de kasteeltuinen van Arcen bezocht.
Prachtig al die rozen, het was nu rozenfestijn en er was een optreden van een sopraan en bas. Heel romantisch.




We hebben daar veel bekeken DH in de scootmobiel en ik ernaast lopen. wat heel goed gaat.
Nu wat foto's van rozen en als laatste ook nog eentje van Ikke zelf.
De lila roos hebben we gekocht om mee naar huis te nemen met nog 3 anderen.



















Dit was onze vakantie en veel quiltgroetjes weer. Dorine

14 opmerkingen:

katrien zei

mooie klosjes heb je erbij,en je hexjes ook al zo mooi.

Else zei

Lekker vrolijke klosjes heb je gemaakt, en hexjes leuk! Zo te zien hebben jullie je goed vermaakt op vakantie. Fijn weekend, Else

Gerda Hartman zei

Wat een mooie plaatjes. Je hebt al een mooi begin met de klosjes. Je hexagonnetjes vind ik ook zo leuk.

Erna zei

Het ziet er allemaal kei gezellig uit. Jullie hebben vast genoten van alles. Prachtige klosjes.

gerda de bruyn zei

leuk verhaal het klinkt als een lekkere vakantie! met veel quiltinspiratie!! groetjes gerda
ps dank je voor je krabbel op mijn blog

Joke zei

Hoi Dorine,
Weer een nieuwe klosjesmaakster erbij. Welkom! Omdat ik zelf de laatste weken niet echt druk met de klosjes was, heb ik jouw "besmetting" eventjes gemist, maar je hebt al mooie klosjes gemaakt! Ik zal je gelijk in mijn rijtje van klosjesmaaksters zetten.

groetjes, Joke

Jolanda zei

Wat fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad. Je klosjes en je hexjes zijn heel mooi!

Anoniem zei

wat een leuke hexjes heb je gemaakt! ziet er super uit, en die rozen foto's mmmmmm, blijft prachtig om te zien! groetjes
jacqueline (neeftje)

Anoniem zei

Heb hier al eerder stilletjes rond gewandeld !!
Ben weg van Roosje.
Heerlijke vakantie en mooie klosjes !!

marian'ne m

Berna zei

Weer een nieuwe quiltster ontdekt. Voor mij nieuw dan.
Prachtig die rozen! En je klosjes zijn ook mooi.
Fijne zondag, Berna

Leintje zei

Het lijkt haast wel een werkvakantie! Fijn dat jullie het leuk hebben gehad.
En toch wel een vracht klosjes hoor!

Inge Slaats zei

Prachtige klosjes, prachtige hexjes en prachtige foto's!

Balsemien zei

Hoi Dorine,
Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad en zo te zien had je goed weer! Mooie klosjes heb je gemaakt!

Guusje, zei

Wat zijn je hexjes mooi en je hebt ook prachtige klosjes gemaakt. En volgens mij hebben jullie een heerlijke vakantie gehad.