vrijdag 3 juli 2009

Te warm om te quilten



Er komt nu niets van quilten.
Ik vind het te warm en had gisteren
mijn kleinkidsjes.
En die wilden wel met Oma in het bubbelbadje.





En dan krijg je het toch koud ondanks het mooie weer en dan wil je wel lekker warm in een badlaken.


Maar even later toch wel weer lekker spetteren met je broertje.
Het is en blijft een cadeautje om oma te zijn.


Wel nog gedacht over de antieke quilt van Guute.
wat is het al druk op de Yahoo groep

Hieronder de stofjes die ik besteld heb bij Quiltendewilma
De zachte ecru is de ondergrondstof.

Morgen kom ik weer voor de update van de klosjes.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

hallo dorine
wat heb jij een leuke log. ik kwam hier via de antieke quilt waar ik ook lid van ben . en zag je site en ja ik ben biet nieuwsgierig hoor mar wil graag alles lezen over quilten vandaar .
ik kom zekers nog een keer langs trouwens je hebt mooie stofjes gekocht voor de quilt.

christine

wilma zei

Heey..... Ik zie een bekende foto!!
De stoffen zijn gesneden, de pakketjes gemaakt... nu naar het postkantoor!!
;o)

Anoniem zei

Wat een mooie stofjes heb je gekocht voor de AQ, ik vind het nog wel moeilijk hoor, wil niet dezelfde achtergrondstof, maar dat is wel gewaagd, is veel stofjes niet rommelig ? nou ja, we kunne er over denken.

groetjes, Jeannet

Balsemien zei

Hoi Dorine,
Mooie stoffen heb je voor de quilt. Ik heb vandaag het middenblok afgerond. Veel succes met je mooie lapjes!