zondag 22 november 2009

Datum veranderen??

Nu net zit ik mijn blog te bekijken, maar dan heb ik een fout gemaakt en het bericht van zaterdag opgeslagen in een eerder concept.
Weet iemand of je de datum van een bericht kan veranderen.
Nu lijkt het of ik voor vrijdag al over de Sew In had geschreven.

I looked this morning at my blog. And I see a mistake.
I placed the message of saterday at a concept of friday.
Does anyone know how to change this.
Because now it looks if I can look in the future.
I wrote a message on friday about saterday.

good sunday everyone

2 opmerkingen:

Erna zei

Meestal wanneer ik met een probleem zit, ga ik naar de helpdesk daar staat meestal een lijst met veel gestelde vragen. Misschien zit die van jou er tussen. Anders het hele berichtje verwijderen en even opnieuw plaatsen. Succes.

Needled Mom zei

Do you think you could delete the message and repost it for Saturday?
I don't know. You will have to let us know what works.