zondag 8 november 2009

klosjes Siggies en de friendshipbag

Eerst klosjes nieuws helaas een dagje te laat.
De quilt is gesandwiched, en ik had een idee om te quilten, maar denk toch nog even.

Firts Spoiling news. My quilt is sandwiched, but I really don't know how to quilt. I am thinking...................
En dan de siggies
Dit is nummer 2 en 3. Leuk, dat ze allemaal anders zijn gemaakt, de een met de hand, de ander met paperpiecing en de laatste met de naaimachine. Maar alle drie prachtig.
Willeke van de 3 de siggy vertelde dat ze er nu al 483 heeft..........
Dat is wel heel veel.

And than the Siggies This is number 2 and 3
Funny they are all made different . One by hand,one paperpieced and one with the sewingmachine
They all are marvellous.
Willke the sender of the last one.has allready 483 syggies.......................WOW

De friendship bag dank voor alle berichtjes.
De 7 de november kon je Michele de Swaporganisator mailen dat heb ik dus gedaan en nu heeft zij een mailtje gestuurd naar mijn partner.....
Die woont in Alaska, misschien moet het met de roeiboot komen.
We wachten maar gewoon weer af.

The friendshipbagswap thanks for all the notice
At november the 7th you can send an email to Michele the organisator.
And she had send a letter to my partner.
She lives in Alaska, Maybe it will come by peddleboat.
I am still waiting.....

5 opmerkingen:

Needled Mom zei

483 Siggies?????? That is a LOT of Siggies. I hope you get so many someday. Will you do a book or a quilt with them?

Maybe an eskimo is bringing your friendship bag from Alaska. Too bad. I am sure Michelle will figure it out.

Crea Annemieke zei

Dat kan nog wat worden als het van zo ver moet komen...
Maar er wordt aangewerkt......
heel veel handwerkplezier en de groetjes van Annemieke

Annelies zei

Ach ja, ik heb al 1523 siggies. Het gaat ongemerkt.

Inge Slaats zei

Dorine, voor je het weet heb je er 100, ik moet er nog 3 en dan heb ik dat aantal bereikt. Het gaat best snel, maar je moet er zelf ook wel wat energie in steken. Ze vallen niet allemaal zo op je mat, hoor. Het is wel een leuk werkje, zo'n siggy maken.

Annelies zei

Wat een leuk idee die Siggies.
Maar ik ben weg van de hexagonquilt, erg mooi.
Zelf ben ik ook een quiltster en kom zomaar even langs bloggen.
Groet van Annelies H.