vrijdag 20 september 2013

Van alles wat !!

Afgelopen week toch ook wat aan het spelen geweest met lapjes
Een hoesje gemaakt voor zakdoekjes
Van het cadeaupakketje van Marina.





Deze is ook klaar en staat nu te pronken.
Hij is echt heel leuk geworden
Echt Amish


Vanmiddag met Anne-Marie zitten spelen aan een klein kerst quiltje





En vanavond dit geplakt.
Hij moet natuurlijk nog meer versierd worden
Maar dit is voor later
Morgen weer naar Marina voor de Marti en Me club en
De miniquiltjes
Ben benieuwd wat we nu weer gaan maken.
Hier zal ik natuurlijk weer verslag van doen in mijn volgende blogje.

Ook ben ik lekker bezig met het breien van sokken voor de kleinkids
Maar dit gaat nog niet zo vlot.
Dit is mijn werk aan de sok


Dus tot morgenavond

- Posted using BlogPress from my iPad

4 opmerkingen:

Marina Fluit zei

Volgens mij is die sok ni er veel gegroeid Dorine van Lent ;) maar wel een leuk kerst mini quiltje in wording. Tot morgen ....

foekie's fashion zei

Heerlijk he spelen met je lapjes, je hebt weer een paar leuke dingen gemaakt. Groetjes van Joke

Anoniem zei

Leuk wat je gemaakt hebt Dorine en ik heb bewondering voor jouw volhouding van de hartjes en je trouwe verslagjes. Fijn weekend met dit mooie weer. Groetjes Wilma

ria vogelzang zei

Heerlijk weer om sokken te breien! Moet ik ook maar weer eens aan beginnen..... ;)
En wat een schattige hebbedingetjes weer.
Fijn weekend, groetjes, Ria.