donderdag 6 september 2012

Breirollen en een lapje.......

De afgelopen weken heb ik ook gewerkt aan mijn brei rollen.
Die van Annelein design is nu tot en met Nr 19
en nu staat nr 22 ook al weer op de site.

Die van Jookies is nu tot en met 14 
en zoals ik gezien heb staat al tot 16 op de site dus ik kan nog even vooruit.

Het blijft leuk om dit zo af en toe op te pakken en dan even te spelen met de breinaalden...........


Vanmiddag heb ik even dit lapje gemaakt 
het is voor een workshop van zaterdag in Den Dolder.
Wat het precies gaat worden dat zien jullie dan wel.
Dus nog even wachten........

4 opmerkingen:

Needled Mom zei

Very pretty! I love the colors!

Maria zei

Your knitting is looking great and I really like the colours in your secret project.
Look forward to seeing it finished Dorine...

Annelies zei

Mooie samplers Dorine. Veel plezier met de workshop.

Guusje, zei

Wat zijn je breirollen mooi en wat goed dat je er al zover mee bent.