dinsdag 4 september 2012

Long time ago But here I am

Zo dit is lang geleden dat ik mij aan een nieuw blogje waagde.
De zomer is voorbijgevlogen.
Zoonlief laat een nieuw huis bouwen en doet daar ook heel veel zelf aan.
Nu moesten ze weer uit hun tijdelijke huurhuis en het nieuwe huis nog niet klaar. wat doe je dan??
spullen opgeslagen in garage en op zijn werk en bij moeder logeren.
Dit waren dus Zoonlief Schoondochter en de 2 kinderen.
Heel gezellig hoor, maar wel druk en mijn huis werd overgenomen(HIHIH)

Ze wonen sinds dit weekend nu in hun nieuwe huis ook al is het nog niet helemaal klaar en de kinderen weer naar school dus het gewone leven kan weer beginnen.
het afgelopen weekend mijn huis opgeruimd en nu weer tijd voor mijn hobby...........
 Tot overmaat van ramp ging ook hun lieve hond Scooter na 13 trouwe jaren dood.
Ze missen hem heel erg en vinden het jammer dat hij niet mee kan naar het nieuwe huis.
Dagje naar de speeltuin Oud Valkeveen met alle kleinkinderen.


Met zijn allen in het bubbel badje. 
Inmiddels ook weer opgeborgen in de garage.
tot volgend jaar.
Anthony van so you think you can dance

Ook ben ik met mijn dans kleinzoon naar een dans kamp geweest van zijn dansschool.
Daar kregen ze 3 workshops van bekende nederlandse dansers.
Hij is echt de jongste pas 7 de andere zijn allemaal vanaf 11 en ouder.
maar ja hij doet het goed volgens zijn lerares en ook volgens deze dansers.
Dus wie weet wat het nog wordt.
Hij loopt nooit gewoon, maar dans altijd........

Herrold van the ultimate dancebattle 


Shaker hij was jurylid bij de avro junior dance.
Jochem heeft dus genoten en ik ook.
Heerlijk in een hoekje zitten kijken en genieten met mijn hexagonnen.
 Zo doe je het nuttige met het aangename. (hihi)

Dit was allemaal moderne dans en hiphop.
Er was dit jaar ook een groot optreden in het theater hier in Lelystad en daar was ook een stuk klassiek.
dit schattige plaatje wil ik toch ook delen.


2 trotse kindertjes en een super trotse oma.
 Bente danste ook mee met de kleintjes.

Het volgende blogje gaat weer over mijn ander hobby........................

3 opmerkingen:

Needled Mom zei

I can see that the grandchildren are growing quickly. The dancing looks like fun too - especially the little ballerinas!

GRANNY'S HOUSE zei

Wat heb je het lekker druk gehad en het zal wel weer wennen zijn zo zonder het hele spul om je heen.
Leuk Oud Valkenveen, wij gingen daar vroeger ook al met onze kinderen naar toe.

Groetjes
Ines

Sylvia zei

Ik had al een vaag vermoeden dat de stilte op de blog te maken had met het bouwen van het huis van R en S.
Nu dus weer tijd en misschien even bijkomen....?!
Mail binnenkort, groetjes Sylvia.